ilk nezaman


prince of heaven

prince of heaven

Üye
herkes alttakine bişeyi ilk nezaman yaptıını sorcak
mesela başlıorum
alttaki ilk nezaman bi kıza yada erkee aşık oldun
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
Originally posted by prince of heaven@May 28 2005, 03:02 PM
herkes alttakine bişeyi ilk nezaman yaptıını sorcak
mesela başlıorum
alttaki ilk nezaman bi kıza yada erkee aşık oldun
[post=66317]Quoted post[/post]​

orta 1 deyken


peki sen altımdaki sen ne zaman ilk kez cep telefonu aldın¿¿¿
 

digital mert

Üye
4 sene önce alttaki ilk ne zaman matematikten 5 aldın???
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
hiçbi zaman :D


altımdaki peki sen hiç hayatında matematikten 5 aldınmı¿ ;)
 
_KyRa_

_KyRa_

Üye
eh almammı 1. sınıftayken ehehehehehehehe
alttaki ben mert le nezaman ilk tanıştım
 
prince of heaven

prince of heaven

Üye
benle ıııı şeyyy hmmmmmmmm kem küm eeeeee sanli 6 yıl kibi gelio amaaan ne önemi var ben seni kardeşim kibi seviom pardon sen büüktün dimi abi dielim ehehehehehe
 
_KyRa_

_KyRa_

Üye
hehehe abi bu gün gidioz sinamaa da keşke princess of hell de olsaydı
alttaki ilk nezaman bu sitenin bir eksiini fark ettin
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
arabamı satmak için bi forum başlıqı araken
şaka şaka walla yapanların eline qoluna saalık
harbiden yapmışlar yani


Alttaki İLK kız arkadaşının ismi ne¿!!! :haha:
 
akrepkore

akrepkore

Üye
gül

alttaki peki senin ilk kız arkadaşının ismi ne ehe
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
şu andaki nişanlım olan kişi
[ismini wermiyim ya ;) ]

peki sen alttaki ilk ne zaman "eN BüYüK CiMBoMBoM" die baqırdın... eheheheh
 

Nicolas_Anelka

Üye
hiçbirzaman öleceğimi bilsem yinede kimse bana o cümlei söyletemez

alttaki kız arkadasınla veya erkek arkadasınla ilk nerde ve ne zaman öpüştün :wub: :wub:
 
_KyRa_

_KyRa_

Üye
hiiiiiçççççç ahaaaaaaaaaaa ühühühühühühühühühhhhhüüüüüüü isterdim ama bide fazla büük konuşma allah seni bi çarpar falla her yerin sarı kırmızı olur oke
 

ibrahimcay1

Üye
lise 1 de izmir club 33 de optmm...

Alttaki en son ne zaman herkese rezil oldun niye oldun???
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
şirkette bi konferans esnasında hazırladıqım slayt qösterisi taklılınca :vur:
peki alttaki ya sen...
 
_KyRa_

_KyRa_

Üye
hatırlamıom sanırım sınavdan düşük not alınca
alttaki sen
 

shadow_

Üye
Tiyatro oyununda sesim kısılınca ,tam rezil oldum yaaa ühüüü... :vur:
Peki alttaki en son ne zaman banyo yaptın ?
 
_KyRa_

_KyRa_

Üye
dün akşamdı
 

ibrahimcay1

Üye
simdi c1kt1m....

Alttaki EN buyuk Fantazin????


YAnl1s Anlamay1nDA!!!!!!
 

mavi_yildirim

Üye
zor bi soru yaw

fantazim cokta... ortam yok

alttaki yasen
 
_KyRa_

_KyRa_

Üye
beyler oyun ilk nezaman ne yaptıımızı sormakla ilgili lütfen ona göre soralım ve cevap verelim hadi bundan devam alttaki ilk nezaman ciddi bi ilişki düşündün
 


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt