hepsiburada.comun telefonunu bilen

Sponsorlu Bağlantılar

maavii

Üye
    Konu Sahibi
hepsiburada.comun telefonunu bilen
slm arkadaşlar hepsiburada.com dan psp aldım. üründe 5-6 tane ölü pixel çıktı. geri gönderdim. bir ayı geçti ama hala gelmedi. biliyorsunuz azami tamir süresi 30 gün. siteye maillerde attım ama hiç tatminkar cevaplar gelmedi ve hiçbir çözüm üretmediler. o kadar aradım ama sitede telefon nosuda bulamadım. bilenler var mı!

0.216 633 10 00
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Sitede iade şartları vs orada vardır diye düşünüyorum...


Ama yoksada google'da bi ara derim.. ;)
 

maavii

Üye
    Konu Sahibi
iade şartlarına baktım sitenin her yerine baktım bulamadım
118 i aradım yok dediler yada yanlış yazdılar. bunun için bi daha aradım yine yok dediler.
google da aradım alakasız bir sürü site çıktı yada bulamadım
böyle sadece mailin cevabınımı bekleyeceğim yaaaa..
 

_GiTaRisT_

Üye
kardeş bence daha fazla beklemeden bişeler yap derim..

boşa gitmesin yaneeee.. ;)
 

maavii

Üye
    Konu Sahibi
mail attım hemen cevap verdiler yanen şöyle
"Ürününüzle ilgili işlemler bu hafta içinde tamamlanarak tarafınıza gönderimi yapılacaktır."
yaklaşık bir hafta oldu bu mailinin üzerine sonra bi daha attım ona henüz cevap vermediler. telefonunu bulmaya çalışıyorum ama bulamadım sizce başka ne yapabilirim???
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Valla sitede hepsiburadan alışveriş yapan tanıdık birisi olsa.. :wacko:
 

maavii

Üye
    Konu Sahibi
yok mu hiç yaaa. bu kadar olur adamlar aldı parayı. bir ay boyunca ölü pixele mi baktılar. çok yavaş işleyen bir teknik servisleri var. ben bi daha alışveriş yapmam hepsiburada dan..
 

the_patriot

Üye
kargo kutusunda hepsiburada.com un numarası yazmalı , benimkilerde yazıyordu ;)
 

maavii

Üye
    Konu Sahibi
ben iade yaparken gelen kutu ile yaptım o zaman da hiç aklıma gelmedi no almak sende varsa the_patriot bi bakabilir misin?
 
DoKuZuNCuKaPI

DoKuZuNCuKaPI

Üye
Valla çok kötü bir durum hepsiburada.com bunu hep yapıyor çevremde alış-veriş yapıpta sonucu hüsran olan yok ancak bir arama motoruna girip hepsiburada yı araştırdığınızda yada forumlara baktığınızda memnuniyetten çok şikayetlerle dolu üstelik ürünü sipariş edip ilk taksidi ödedikten sonra hala ürünü alamamışlar bile var. Ne diyim inşallah olumlu sonuçlanır senin tamir işi.

Birde sana yararı olurmu bilmem ancak hepsiburada.com'un bir telefon numarası var elimde ancak ben sitenin tedarikçisi olan bir arkadaştan aldım işte hepsiburada'nın tel no su bu:
0216 680 04 00
 

maavii

Üye
    Konu Sahibi
hemen aradım bekledim bekledim sonunda meşgul dedi kapandı sanırım yarın mesai saatinde arasam daha iyi olacak. bu arada çok tşk ederim DoKuZuNCuKaPI.

tekrar aradım tel ile hizmet saatleri 9-18 saatleri arasında imiş
 

the_patriot

Üye
Originally posted by maawii@Oct 3 2005, 05:44 PM
ben iade yaparken gelen kutu ile yaptım o zaman da hiç aklıma gelmedi no almak sende varsa the_patriot bi bakabilir misin?
[post=184115]Quoted post[/post]​

7 aydır hepsiburada.com dan alışveriş yapmıyorum, kutusu şimdi hangi çöplüktedir bilemem :(
 
DoKuZuNCuKaPI

DoKuZuNCuKaPI

Üye
Rica ederim. Umarım sorunu halledersin kısa sürede.
 

metintekin

Üye
walla geçmiş olsun.bir an önce psp alırsın eline.
 

maavii

Üye
    Konu Sahibi
ikinci mailimede bugün cevap vermişler ve yine birinci cevaptakilerin aynısı
"Ürününüzle ilgili işlemler bu hafta içinde tamamlanarak tarafınıza gönderimi yapılacaktır."
sonra telefonunu aradım adam özür dileyerek perşembe günü kargoya verilecektir dedi
( bu arada tel için tekrar tşk DoKuZuNCuKaPI, o kadar arayıp bulamamıştım )
artık cuma günü gelemsinin bekliyorum. ama bi daha alışveriş yapmayı açıkcası düşünmüyorum....
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici


Kesinlikle tavsiye ederim.. Siparişten 36 sat sonra ürün elime ulaştı.. ;)
 

maavii

Üye
    Konu Sahibi
aslında kargoda hepsiburada da sorun yok ama satış sonrası çok ilgisizler diyebilirm. peki ekonomik ticarette hiç bir sorun yaşayan var mı? gerek satış sırasında gerekse satış sonrasında?
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bak şöyle anlatayım:

Perşembe akşamı saat 9 civarı sipariş verdim. Daha sonra cuma sabah 10 da onaylandı ürün. Daha sonra kargoya verilecğei yazıyordu. Bende aradım 17'de ürün kargoya verilecek dediler.. Saat 18.30'da sms geldi ürün işte .......... adresine Yurt içi kargo ile Yollanmıştır diye..

Ertesi sabah kargoyu aradığımda böyle bir paket gelmediğini duyunca şok oldum.. Daha sonra direk siteyi aradım (Numarası sitede her yerde yazıyor) Kargo departmanı ilgili şikayetimi aldı ve size dönecem dedi yaklaşık 1 saat sonra aradılar.. Florya Yurt içi kargodan ürünün Kasımpaşa yerine Beyoğluna kargolandığını söylediler. İsterseniz dediler eve kadar teslim edelim yada siz alın dediler bende zaten dersanemin bitiişik binası olduğu için kendim aldım.. ;)


Yollanan her maile mesai saatleri içerisinde max 1 saatte cevap veriyorlar...
 

ronin41

Üye
valla kardeş bende devamlı hepsiburadan alışveriş yapıyorum hepsiburadan aldığım sx-1 im arıza yapınca direk garanti belgesinde yazan servise faturasının fotokopisi ile gönderdim telefonum 4 gün için de geldi hepsiburadaya telefonla ulaşman biraz zor işini maille göreceksin
sana faturanın üzerindeki teli veriyorum 212 -249 63 84 fax :212-249 63 86 istersen adresleride var
 

maavii

Üye
    Konu Sahibi
maillede istediğin verimi alamıyorsun. ilkini akşam çektim sabah cevapladılar ama sıradan bir cevap. ikincisini iki gün sonra cevapladılar ve aynı evap ve talefonunu bul bulabilirsen. sonunda buldum ve şimdilik hallolmuş gibi gözüküyor cumayı bekleyeceğiz. bazı ürünler hepsiburada diğerlerine göre ucuz oluyor ama en önemlisi müşteri memnuniyeti olmalı bence. bu arada deneyimlerin için tşk van_hoijdonk.
 


Üst Alt