konuyu okur okumaz atladim

D
konvertor-egzoztaki zararli gazlari tutan bi ekipman.. iptali %10 yakit artisi+uzun zamanda motordan gelen asiri sesten dolayi baş agrisi

D (gercekten sadece konvertor ıptali bile baska hicbi modifiyeye gerek kalmadan arabadan deli gibi bi ses gelmesini saglayabilio (tecrubeyle sabittir)
hava filtresi-hava sirkulasyonu cok komplıke bı konu ve bu her araba icin degisiyo ama genende bg artisi degilde motor sesinde degisiklik yapio (cogu arabada) (artis saglarsa bile en fazla 2bg) tek arti bu
headers-egzozt manifoldundan sora gelen parcadir ne kadar genis olursa gaz o kadar kolay cikar ne kadar az gaz sıkısmasi olursa o kadar cok bg demektir 8-10 bg kadar guc artisi yaptigi soylenmekte
son susturucu-islev olarak headersla ayni gaz sıkısmasini azaltmak ve egzoz cıkısında spor bi gorunum... benim bildiklerim bu kadar daha fazlasini bilen varsa ustune ekleyiversin ;
