Hani Z2'nin Pil Ömrü İyiydi!

  • 10 Ağustos 2014
  • 4591 Okunma
  • 46 Cevap

  1. Arkadaşlar,yaklaşık üç haftadır z2 kullanıyorum. Telefonu alırken en çok dikkat ettiğim şey pil ömrünün uzun olduğu sözleriydi fakat durum öyle değil.

    3g modu kapalı,arka planda uygulama yok,ekran parlaklığı kısıtlı ve hatta mobil veriyi kapattığım zaman bile telefonu kullanırken neredeyse 2 dakika olmadan yüzde 1 şarj gidiyor. Stamina modunu açıp mobil veriyi kapattığım zaman bekleme modunda iyi ama aktifken su gibi şarj gidiyor.Devamlı aktif sadece Face'ye girmemde bile dört saatte biter şarj.

    Z2 kullanan arkadaşlar,Sizce bu durum normal mi? Sizde durum nasıl?
     


    Yazan: telefonc6
    Mobil cihaz ile gönderdi
  2. garantiye ver çok kötüyse arıza vardır
     
    telefonc6 bunu beğendi.
  3. Sen kullanıyor musun z2 kardeşim,sende durum nasıl?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  4. bende g2 var fazla iyi değil ama z2 pilde piyasanın samsung apple lg nokia vb gibi cihazlara bakarsak hepsinden önde test sonucunda da birinci çıkmıştı
     
    telefonc6 bunu beğendi.
  5. Anladım kardeşim malesef bendeki kötü galiba

    Z2 kullanan arkadaşlar da yorum yapabilir mi normal mi durum?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. Normalde en az 2 gün giden pil o. Sende sorun olabilir. İstersen tamamen sıfırla pili sonra %100 e kadar şarjla. Olmazsa garanti yolu gözükür.
     
    telefonc6 bunu beğendi.
  7. Bir de öyle deneyelim bakalım

    Z2 kullanan yok mu forumda sizde durum nasıl normal mi anormal mi,ne kadar sürede gidiyor sizde?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    safusta7346 bunu beğendi.
  8. telefonc6 ve yakupb03 bunu beğendi.
  9. Sende sorun olabilir cumartesi sabahı sabah 7 gibi çektim sarjdan bu fotoğrafıda aksam 19 gibi aldım. Dün yani cumartesi hiç elimden düşmedi yoksa 2 günü çıkarırdım.< Resmi açmak için tıklayın >
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    telefonc6 bunu beğendi.
  10. Adam instagrama atmis ya bizim de boyle cihazim olsa keske :D
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. İki gün 3 saatlik vardı da onu silmişm bende bunu atayım dedim :-)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  12. Benim cihaz rootluyken( grenfy falan . Yada cihazın ısınmasını engelleyen modlar varken 3 günü gördüm . Bak bu adam da 4 günü görmüş sende sıkıntı olabilir kardeşim.< Resmi açmak için tıklayın >
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    telefonc6 ve 0MG90 bunu beğendi.
  13. Adamlar çok kaliteli batarya kullanıyor
     
    yakupb03 bunu beğendi.
  14. Cihazı servise yollamakta fayda görüyorum. Benim bir takıntım vardır ekran ışığını asla kısmam hep sonuna kadar açıktır akşama kadar da aktif bir şekilde whatsapp facebook tapatalk arada sırada youtube chrome giriyorum ve günü çıkartıyorum. İlk defa bir akıllı telefonun şarjından memnunum. Sorun genel değil bilmeniz de yarar var.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    telefonc6 bunu beğendi.
  15. Çok teşekkür ederim kardeşim :-)
    Telefonun şarjı iyi gitsin diye 3g'yi bile kapattım ama hala iki dakikada bir yüzde 1 şarj gidiyor. Elime alıp bir saat nete gitmekten çekinir oldum çünkü yüzde yirmi otuz gidiyor 3g kapalı olduğu halde (oyun oynamam) saçmalığa bak
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  16. Şimdi iyice anladım ki o telefon normal değil. Bir Z2 nin o şekilde şarj tüketmesi mümkün değil.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    telefonc6 bunu beğendi.
  17. Yeniyse normaldir. Tam verim alamazsın. Ama 2 hafta falan olduysa normal değil. Hard reset at.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  18. 4 gunu deviren arkadasi merak ediyorum hic telefonu ellemedi mi acaba benim telefon olu o zman ya 2 saat ekran suresini anca goruyom :D batarya olmus benim
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  19. Hiç ellemeseler 10 15 gün durur. 3200 mAh batarya az değil.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    telefonc6 bunu beğendi.
  20. Benimkide 1500 mah ama olmuyor iste deji batarya almak lazim cok iyi diyorlar .
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
Yüklüyor...
21/10/2018 - 20:22