gözler artık şampiyonda


süper lig şampiyonu

  • Fenerbahçe (zaten belli) olur

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Fenerbahçe (cekemeyenler) ol

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ibonline

ibonline

Üye
Şampiyonu dün gece ilan ettim gsnin trabzon yenilgisinde sonra
Fenerbahce aşkı baskadır :artı:
 

Layblood

Üye
Fenerbahçe olmaz.Çekememelikle alakası yok ama :D
 

wincih

Üye
futbol öyle bir oyundur ki 3- 0 önde götürdüğünüz maçı son 2.5 dakkada 4-3 alabilirsiniz kısaca daha şampiyon falan değil kimse lig bitmeden konuşmasın lig bittiğinde suratınızın rengi değişebilirde değişmeyebilirde
 
curunan

curunan

Üye
fikstür avantajı olması ve şu anda 7 puanlık fark olmasını göz önüne aldığımızda FENERBAHÇE SAMPİYON olur :artı:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
ŞAMPİYON BELLİ 2. KİM.....













ŞAMPİYON FENERBAHÇE....
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Zirve belli van_hoijdonk'un dedigi gibi ikinci kim.Bence Trabzon.Artık GS dagıldı taraftardan artık umut yok..
 
curunan

curunan

Üye
Şampiyon belli ama 2. kim olur o son haftalara kadar belli olmaz heralde aşağılar biraz karışır son haftalarda :)
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Asagılar zaten karısık curunan abi.GS ve TS baya bir karıstı.Biz cok cok ustte oldugumuz icin 2. bile bizim icin alt oluyor..... GS de bu sene kume dusmeyen birtek futbol takımı kalcak herhalde :):):)
 

mustafatolga

Üye
Şampiyon geçen sezondan belli zaten dünya kadar insanla iddiaya girdim beyler Fener şampiyon olacak bende galatasaraylı kardeşlerimin ısmarladıkları yemek ve içkilerle göbek yapacam aldıkları kıyafetlerle piyasa...
 

rago

Üye
şampiyon fenerbahçe :P
 

aslanmaske

Üye
avantajlısınız ama bu kaadaarda iddaalı olmayın .... 8)
 

<CrAZy>

Üye
futbol 100. yıl filan dinlemiyo yani.galata saray bence 200. yılı beklesin
 

aslanmaske

Üye
olduu.. gözlerim dolldu... 8)
 
ibonline

ibonline

Üye
ikinci DENİZLİSPOR :P :P
 

ibrahimgul1986

Üye
artık fenerbahçe şampi... diyebiliriz&#33;&#33;&#33;
8)
 

Nicolas_Anelka

Üye
en buyuk basarı gs nin 100. yılında sampıyon olmak hala olamaz diyenlere sasıyorum haftaya kartalı yenecez sampiyonluk 100000000%1000000000 bunu kafanızın bıryerine sokun...
 
Caine

Caine

Üye
:vur: nolurrrrrrrrr fenerbahçe olmasın.aslında fenerbahçe böyle şampiyonluğa gittiği senelerde halk oylaması yani referandum yapılmalıdır.neden diye sorarasanız bu halka sormalılar. kardesimmm avrupanın en kötu takımının bir turk spor kulubu olmasını istiyormusunuzzzzzzzzzzz diye. bakalım ne diyecek turk halkı.cidden ben fenerin sampiyon olmasına bir sey demem ama avrupada turkleri temsil etmesine karşıyımmm.adamlar yabacılarla mac yaptıklarında elleri ayakları tutmuyor.illede fenerin bir takımı yenmesi icin manchester united gibi pafı değilde minik yıldız takımını mı getirmesi lazım?????????????????????????????? :P :haha:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
O zaman gs hiç türkiye liginde oynamasın... Nasıl olsa avrupa KALASINDA bir takım... Onu gönderelim her sene avrupaya zaten türkiye ligini aştı gs di mi???
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
100. yılı diye direk gondermek lazımdı avrupaya GS yi kesin sampiyon olurdu.Cunku sene basından TR&#39;de sampiyon olacagı ıcın direk ilk sırada avrupaya GS gonderilmeliydi.... :ehe: :ehe:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt