Gmail Silinmin Googleplaye Girmiyo

  • 6 Ekim 2013
  • 315 Okunma
  • 5 Cevap

  1. arkadaşlar başlıktata açıkladığım gibi telefonumda gmail silinmiş nasıl oldu onuda anlamadım ama neyse onun yüzünden google play hesabı ekleyemiyorum telefona doğal olarakta girmiyo google playe fikri olan veya önceden böyle birşey yaşamış biri varsa yardım edebilir mi şimdide çok sağolun

    Cihaz S3 mini replica mtk6575
    ---
    beyler yardım edin
    ---
    kimse yok muu
     


    Yazan: eziyet001
  2. Alakası yok bence. Çünkü ben gmail i kendi telefonumdan kaldırıyorum ama markette sorun çıkmıyor.
     
    .caner. bunu beğendi.
  3. telefon replika olduğu için google play hesabını gmail olarak gösteriyo ordan bağlanıyodu ben kendim gmaili yükledim ama açmıyo telefon kardeş
     
  4. gmail apk sını ındır netten telefona kur oyle dene bıde
     
  5. kardeşim zaten öyle yaptım ama açmıyo gmaili herşeyi yaptım ama olmuyo arkadaşta aynı telefondan var aceba backup alsam onun telefondan benim telefone yüklesem olur mu?
    ---
    bu az önce aklıma geldi :D:D
     
  6. ayarlardan hesaplara girip yeni hesap eklemeyi dene ekleyince otomatik ayarlar
     
Yüklüyor...
24/09/2018 - 23:59