gerçek sooyadı mağdurları bi bakın derim


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kalebakir

Üye
    Konu Sahibi
 

metintekin

Üye
SÜpersin ya.
BUNLARI OKURKEN GÜLMEKTEN AĞLADIM.KOPTUMMMMMMM
 

kalebakir

Üye
    Konu Sahibi
banada ilk okuduğumda olmuştu aynı şey
 

S1FR3K1R1C1

Üye
babacan bu neya :))))))))))))))) walla gülme krizine gircektim :kop: :kop: :kop: :kop: :kop: :kop: :kop: :haha: :haha: :haha: :haha:
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
3. kez veriliyor. :eksi:

Ayrıca komik. :lol2:
 
katibim

katibim

Üye
baydı artık :vur:
 

kalebakir

Üye
    Konu Sahibi
daha önce verildiğini bilsem koymazdım
 

delimakina

Üye
bune ya böle bişi olmaz
 

kalebakir

Üye
    Konu Sahibi
abi benim arkadaşın soyadıda balta :D
 

AntiTuk

Üye
süpper walla gülmekten karnım ağrıdı
 

undead1

Üye
:) :) :) :) :) :)
 

kalebakir

Üye
    Konu Sahibi
:D :D :D :D
 

vormound

Üye
abı sıktı artık yaw boyle bıtopıc acmadan once bı arastırma yasak ıyı olacak... :eksi:
 

valmont2

Üye
gülsen motor :ehe:
 

kalebakir

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by vormound@Aug 24 2005, 04:47 PM
abı sıktı artık yaw boyle bıtopıc acmadan once bı arastırma yasak ıyı olacak... :eksi:
[post=143131]Quoted post[/post]​

arkadaşım bakmayanlarda var onlar için sen baktın diye başkaları bakmasın mı?
hem sıktıysa başlıkta yazıyo zaten soyadı mağdurları diye açmazsın anlaştık mı?
bencil olmayalım ;;)
 
iOS Developer

iOS Developer

Üye
bence insan ismini sevmeli...
 

kalebakir

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by xmen@Aug 24 2005, 05:33 PM
bence insan ismini sevmeli...
[post=143198]Quoted post[/post]​

Şu isimlere bak insan bunun neresini sevsin? :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
 
emreakcali

emreakcali

Üye
:lol2: :lol2: cok komik yaw :lol2:
 
_CHiLeKesH_

_CHiLeKesH_

Üye
bu daha öncede verilmişti yada başka bi sitede görmüşte olabilirim...ama ciddeen onların yerinde olmak istemezdim...
 

kalebakir

Üye
    Konu Sahibi
en çokta döndü yuvarlağa güldüm :artı:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt