general mobile discovery şebeke sorunu (avea)

  • 15 Ağustos 2014
  • 16620 Okunma
  • 6 Cevap

  1. Merhaba ben discovery kullanıyorum en son güncelleme olan beta yüklü şuan telefonda ve avea kullanıyorum bulunduğum bölgede yoğun olmak üzere sürekli internet kesilmesi hat düşmesi gibi şebekesel sorunlar yaşıyorum ve acaba telefonlamı alakalı diye düşünüyorum acaba diğer discovery kullananlarda bi yorum yapabilirmi çünkü aveayla alakalıysa türkcell e geçicem
     


    Yazan: siepls13
  2. SHS

    SHS
    Ben vodafonedayken benzer sorunu yaşıyordum, baz istasyonuyla ilgili dediler, pttcell (altyapısı avea) kullanıyorum şuan daha iyi çekiyor
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  3. discovery kullanıyorum aynı yerde note3 2g ile nete giremiyor ,discovery h+ ile nete giriyor
    sorun dicovery de değil
     
  4. Discoverynin cekim cubuklari iyi calismiyor
    bende pttcell kullaniyorum bazen 2g gosteriyo
    cogunlukla 3g heryerde yani h+ 3 cubuk cekiyo
     
    Nexus ile gönderdi
  5. Aynı sorun bendede var. Sık sık sebeke gidiyor.Hat hic cekmiyor. Garantiye mi gondersem.bazende sebekede sorun yok internet kesiliyor ve interneti kapayip acmak gerekiyor.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. Bende sorun yok ama rom kullanıyorum
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  7. Bence avea ile alakalıdır ancak karşılaştığım benzer bir durum var yazılımla da alakalı olabilir. N9'a da sözüm ona 3g uyum güncellemesi adı altında güncelleme verip mahvetmişlerdi. Vodafone ve Turkcell etkilenmezken Avea kullanıcılarında sürekli internet kopuyordu. Bu sebepten yazılımla da alakalı olabilir.Avea Gsm1800'de Turkcell ve Vodafone Gsm900'de çalışmakta farklı bir operatöre geçmekte çözüm olabilir.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
10/12/2018 - 21:18