Flexicam Pro V.0.80 Bu Program


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

undead1

Üye
    Konu Sahibi
Ya arkadaşlar bu program iii hoş güzelde bunun register kodunu bilen varmı nedir program zaten eski ama hala ortasında unregister yazıyor ve bilg.... attıgımızda kendi reklamı pat diye ortaya çıkıyor dosyalar bölümüne eklenmiş fakat full değil bilenler yardımcı olursa sevinirim.........
 

undead1

Üye
    Konu Sahibi
yok mu ??
 
darkred

darkred

Üye
ewet aynı şey benimde başıma geldi yaw.program için full demişler ancak fotoyu çekince fotonun tam ortasında flexi cam ....... yazıo register kodu yada tam sürümün olduğu bir link verebilirmisiniz arkadaşlar

walla undead1 bende bilmiyorum bekle bakalım biraz daha çıkar bi babayiğit
 

undead1

Üye
    Konu Sahibi
ben buldum s/n ama bu bi fayda etmiyoo 351467101472724
 
darkred

darkred

Üye
walla benim netten o programı bulup tekrar download etmem lazım demo zannedip silmişim hem telden hem bilgisayardan ama demo gibi çalışıyodu yanlışmıyım hocam
 

undead1

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(evreNian &#064; Nov 23 2005, 02&#58;12 AM) [post=213413]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
walla benim netten o programı bulup tekrar download etmem lazım demo zannedip silmişim hem telden hem bilgisayardan ama demo gibi çalışıyodu yanlışmıyım hocam
[/b][/quote]


ben indirdim netten bu sitedeki c r a c k l ii belki o yüzden problem çıkıyo diye telden de silip flexi nin kendi sitesinden indirip ****** numarasını da yazıp denedim ama nafile olmadı bunun asıl register code si lasım o yüzden olmuyo bence aslında full olmayan programlar dosyalar bölümüne eklenmezdi ama eklenmiş belki gözden kaçmıştır????
 
darkred

darkred

Üye
flexi camın kendi sitesinden bile problem çıkıyorsa bizim sitedede problem çıkması çok doğal geldi bana
 
ozkanak

ozkanak

Üye
arkadaşlar code kısmına "0" yazın ok diyin pro fullll oluyo bunu yapamadınızmı ?
 

hyper

Üye
register kısmına girince, - işareti var onu silmeyin. ben -6 gibi bişey yapıp tamam dedim full oldu program
 

wapcimor

Üye
<div class='quotetop'>(ozkanak &#064; Nov 23 2005, 08&#58;33 AM) [post=213439]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar code kısmına "0" yazın ok diyin pro fullll oluyo bunu yapamadınızmı ?
[/b][/quote]
helal. saol ortagım iyi oldu böyle
 

undead1

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(wapcimor &#064; Nov 23 2005, 10&#58;28 PM) [post=213836]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(ozkanak &#064; Nov 23 2005, 08&#58;33 AM) [post=213439]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar code kısmına "0" yazın ok diyin pro fullll oluyo bunu yapamadınızmı ?
[/b][/quote]
helal. saol ortagım iyi oldu böyle
[/b][/quote]


valla iii oldu ama arkadaş benim tele el koydu bıraktı k750i yi neyse geri alır almaz denicem yaws benim nası aklıma gelmedi yaaaa
 
barabelli

barabelli

Üye
cok saolun cok ıyı oldu engın bılgılerınıze tesekkurler
 
ozkanak

ozkanak

Üye
rica ederim
 

yener89

Üye
teşekkürler
 

hyper

Üye
arkdşlar bu programın 1600x1200 çekimini denemişsinizdir. nası kalite sizce? bu olay bana photoAcute die bi pro vardı onu hatrlattı. neyse. bence o kadar da vahim çekmio flexi cam 1600x1200 fotoları
 

darkness35

Üye
aradıgım programdı bu tskkler
 

usheryeah111

Üye
saolun da ben de hala ekranda registarion mu ne yazıo
 

zibiddy

Üye
güzel paylaşım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt