Flash Tool İçin Yardım


mustafa7o

mustafa7o

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle selamın aleyküm konuya uzun zamandır mesaj atılmamış ama yardımınıza ihtiyacım var. telefonu root etmek için bootloader kilidini kırdım. root etmek için kernel dosyasını fastflash yöntemi ile flasladım. telefonum xperia t3. ordaki reboot tuşuna bastım telefon yeniden başlatıldı ve sony yazısında kalıyor galiba telefonun önyükleme dosyalarına falan zarar verdim. orjinal firmwaresini yüklemeye çalıştım o yıldırım işaretine basarak. hata ayıklamasını devre dışı bırak gibi bi hata verdi telefon açılmıyor zaten ne denediysem olmadı. yardımlarınızı bekliyorum
 
mrgoxel

mrgoxel

Üye
t3'de bl açmak mı gerekiyor root için? ben sony'de bl açılmadan tüm cihazların root edilebildiğini sanıyordum.
sony pc companion ile onarma işlemi yapmayı denedin mi?
 
mustafa7o

mustafa7o

Üye
    Konu Sahibi
t3'de bl açmak mı gerekiyor root için? ben sony'de bl açılmadan tüm cihazların root edilebildiğini sanıyordum.
sony pc companion ile onarma işlemi yapmayı denedin mi?

pc comp. telefonu görmüyor ki kapalıyken kaç gündür uğraşıyorum. telefonun boot menüsü falan bişeyine de giremedim ayarları falan sıfırlasam
 
mrgoxel

mrgoxel

Üye
telefonu açılır açılmaz ses kısma yada ses açma tuşuna basıp recovery e girebiliyor musun
 
mustafa7o

mustafa7o

Üye
    Konu Sahibi
telefonu açılır açılmaz ses kısma yada ses açma tuşuna basıp recovery e girebiliyor musun

recovery moduna giremedim hiç. hangi konfigürasyonu denediysem olmadı. pc comp. ile bi kez daha deniyorum öncekinde telefonu hiç görmemişti şimdi gördü indirme yapıyor şu an sonucu bekliyorum bilgilendiririm.
 
mrgoxel

mrgoxel

Üye
inşallah olur. sanırım yanlış karnel yükediniz ondan kaynaklandı.bl kapalı olsaydı çözerdik ama işte bl açık olunca sıkıntılı
 
mustafa7o

mustafa7o

Üye
    Konu Sahibi
tamamdır telefon çalışıyor eskisi gibi
 
mrgoxel

mrgoxel

Üye
bl açık mı servis menüsünden kontrol et bi
*#*#7378423#*#* ==>Service İnfo ==> Configuration ==> rooting status kısmında ne yazıyor
 
mustafa7o

mustafa7o

Üye
    Konu Sahibi
Bootloader unlock alloved: YES
İşin tuhaf yanı güncelleme falan yapmaz diye biliyordum Bl açık olunca bu sabah güncelleme geldi telefona sony nin bütün programları da çalışıyor
 
mrgoxel

mrgoxel

Üye
bl kilidin kapalı şu an.
benim anlamadığım DRM keyleri ne oldu yada ne durumda.TA yedeği almış mıydın bl açmadan önce
 
mustafa7o

mustafa7o

Üye
    Konu Sahibi
Hayır uedek falan almamıştım ama boot loaderi açtığıma eminim ondan sonrada rootlarken telefon çöktü. Pc comp cihazı tekrar kilitledi desek saçma olur. DRM keyi nedir bilmiyorum ben
 
mrgoxel

mrgoxel

Üye
sony e ait zavazingoları kullanabilmek için telefonlara koyulan anahtarları yedekler TA yedeği.
neyse sorun yoksa kullanmaya devam et:ehe
amma sorun olursada o anahtarlar artık sonsuza kadar gitti sony bile geri getiremez:blink:
 
  • Beğen
Tepkiler: mustafa7o
hizan

hizan

Üye
Yok öyle bir şey drm anahtalrları geri gelebiliyor.
 
mrgoxel

mrgoxel

Üye
geliyorsa süper çünkü araştırma yaptığım tüm sitelerde gider diyor
bende açtım bl ama kapatmadığım için net konuşmayım o zaman
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt