fb browser sorunu

  • 15 Temmuz 2014
  • 357 Okunma
  • 2 Cevap

  1. son bi kaç gündür. Fb browsere giremiyorum öylece saatlerce boş ekran bekliyor. Bazen sertifikaya izin verilsinmi diyor yanlızca bu kez seçeneği çıkıyor kabul ediyorum. Gene bağlanmıyor. Bi yardım
    ---
    yokmu cevap verebilecek kimse.
    ---
    bu uygulamadan da mı destek kesildi yoksa benim telefonda mı sıkıntı.
     


    Yazan: cesur5534
    Mobil cihaz ile gönderdi
  2. destek kesildi ama internet baglantina bak veya uygulamayi actigin gibi anasayfa tusu var ona bas belki girer
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  3. konooz fb var bende'de ama bağlanmıyo heralde destekmi kesildi noldu
    desteği nasıl kesti peki, belirli bir sayaçmı var programda şu tarih durcan die, yoksa pc'denmi görüyo bunlar yaptıkları uygulamayı "gps" gibi bişey ozaman bu uygulamalar :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
Yüklüyor...
20/10/2018 - 00:49