EA SSX 3 HD 3D v1.0 Symbian^3 Unsigned

  • 31 Ekim 2010
  • 10751 Okunma
  • 18 Cevap

  1. uater, brksnr, buminkan ve 9 kişi daha bunu beğendi.
  2. Selam benim telefonum S.E vivaz bu oyun dahili gelmişti telefon zaten ayrıca sims 3 hd yükledim oda çalışıyo ama nasıl oluyo bu symbian 3^ değil diye biliyorum benim telefonum yada öylede benim haberimmi yok :)
     
  3. senin telefonun symbian 3 değil ama yüksek çözünürlüklü oyunları destekliyor..
     
  4. peki diger symbian 3 oyunlarini desteklermi vivaz , ve satio? yani asphalt 5 hereos of sparta gibi?
     
  5. destekler niye desteklemesin?
     
  6. valla şu anda Avatar yükleniyo çalışırsa süper olcak :)
    bu arada eğer dediğin gibi çalıştırıyosa symbian 3 ün bi espirisi yok bence :)

    --------------- Ekleme ---------------

    açılmadı :S real football da açılmadı yüklendi ama simgeyi seçince hiçbişe olmuyo gerçi gameapi olmadığı için polarbit oyunlarıda öyle oluyo ama bunlara gameapi gerekmiyo bildiğim kadarıyla
     
  7. Symbian^3'un de tek espirisi oyunlardi zaten...
     
  8. özgür hoca bi konuya cevap verince bana da haber ver mutlaka
    okuyunca telefonuma olan sevgim muhabbetim daha da derinleşiyor :D
     
  9. Neyse artık olanlarla yetincez :) bu oyun mesela çok güzel ama avatar tarzı bi oyunda olsa fena olmazdı hani :)
     
  10. Teşekkürler Nadir abi sen böyle konular açıyosun bense 5800 aldığım güne nalet ediyorum üstüne basa basa soruyorum bu oyunları 5800 da oynamanın bir yolu yokmu??
     
  11. hiç ama hiç yolu yok :) en baştan 3D Hızlandırıcısı yok.işlemcisi vs teknik özellikler yönünden çok zayıf.
     
  12. aah ah bende o dediklerinin hepsi varda bi multi touch cık yok :) yoksa iphone halt etmiş yanında benim telefonun :naughty:
     
  13. hadi bee iphone bir başka..:ehe
     
  14. :) doğrudur nadir abi çok sağlam uygulama yapıyolar iphone a ama cidden telefonumdan çok memnunum şöle bi iphone um olsa diye düşünmüyorum hiç yani :D
     
  15. bu oyun symbian s60v5 işletim sistemi için yapılmış symbian^3 telefonlarda çalışmıyor
     
  16. aynen yükleyip oyunu açınca oyunda ekran gözükmüyor :S symbian^3 için olanı var galiba youtubede n8 de vardı bu oyun ve düzgün çalışıyordu
     
  17. youtube daki video karanlıkta cekilmiş dikkatli bakarsan telefon samsung omnia hd ama başlıkta n8 ismi de geçiyor fakat çalışmıyor
    YouTube -
     
  18. Kardeşim böylede çok zor oluyor bea N8 elinde yok hala 5800 dasın :ehe Bu oyunları görünce insanın içi gidiyor içi :ehe
    Bu arada teşekkürler Nadir abi :) Fotodan baktım sadece güzel bence .
     
  19. Evet oyun yükleniyor ama oyun acılınca grafikler çıkmıyor.
     
Yüklüyor...
19/09/2018 - 10:43