Conceiçao, Panathinaikos yolunda


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Conceiçao, Panathinaikos yolunda
Galatasaray'ın Brezilyalı orta alan oyuncusu Flavio Conceiçao'nun Yunanistan Birinci Lig takımlarından Panathinaikos ile anlaşmak üzere olduğu bildirildi. Panathinaikos Kulübü sözcüsü, yaptığı açıklamada, Flavio Conceiçao ile transfer görüşmelerinin 1-2 gün içinde tamamlanacağını söyledi. 31 yaşındaki Conceiçao'nun, Yunan kulübüyle sözleşme imzalamak için bugün Yunanistan'a gideceği kaydedilirken, Brezilyalı futbolcunun 3 yıllık anlaşma yapacağı bildirildi.

Sezon başında Real Madrid'den Galatasaray'a gelen Brezilyalı yıldızın bu transfer karşılığında yıllık yaklaşık 1.5 milyon Avro alacağı, Galatasaray'ın ise bu transferden 500 bin Avro elde edeceği ifade edildi.




:hoho: :hoho:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Zaten bişe yapmıyordu.. :)
 
seriFBurak

seriFBurak

Üye
gsliler sewniodur bu habere!
 
massut

massut

Üye
Allah razı olsun işallah gider.
 

DefectoR

Originally posted by massut@Jun 7 2005, 06:04 PM
Allah razı olsun işallah gider.
[post=76837]Quoted post[/post]​
Massut nerelerdeydin yaw, gözükmüyosun. :huhu:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bknz bir gs'li.. :D
 
massut

massut

Üye
Originally posted by DefectoR+Jun 7 2005, 06:06 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(DefectoR &#064; Jun 7 2005, 06:06 PM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-massut@Jun 7 2005, 06:04 PM
Allah razı olsun işallah gider.
[post=76837]Quoted post[/post]​
Massut nerelerdeydin yaw, gözükmüyosun. :huhu:
[post=76842]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
kardeşim burası sen dahil hep Fenerli sizlerle atışmayı seviyorum. :off:
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Originally posted by massut+Jun 7 2005, 07:07 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(massut &#064; Jun 7 2005, 07:07 PM)</div><div class='quotemain'>
Originally posted by [email protected] 7 2005, 06:06 PM
<!--QuoteBegin-massut
@Jun 7 2005, 06:04 PM
Allah razı olsun işallah gider.
[post=76837]Quoted post[/post]​

Massut nerelerdeydin yaw, gözükmüyosun. :huhu:
[post=76842]Quoted post[/post]​
kardeşim burası sen dahil hep Fenerli sizlerle atışmayı seviyorum. :off:
[post=76962]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]



Unutma ki dostuluklarımız tuttuğumuz takımlardan önce geliyor ;)
 
massut

massut

Üye
Originally posted by Gokhan43+Jun 7 2005, 07:09 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(Gokhan43 &#064; Jun 7 2005, 07:09 PM)</div><div class='quotemain'>
Originally posted by [email protected] 7 2005, 07:07 PM
Originally posted by [email protected] 7 2005, 06:06 PM
<!--QuoteBegin-massut
@Jun 7 2005, 06:04 PM
Allah razı olsun işallah gider.
[post=76837]Quoted post[/post]​

Massut nerelerdeydin yaw, gözükmüyosun. :huhu:
[post=76842]Quoted post[/post]​

kardeşim burası sen dahil hep Fenerli sizlerle atışmayı seviyorum. :off:
[post=76962]Quoted post[/post]​


Unutma ki dostuluklarımız tuttuğumuz takımlardan önce geliyor ;)
[post=76965]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
kesinlikle kardeşim siz daimi dostlarımsınız. ;;) :oke:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
;)
 
massut

massut

Üye
Conceiçao hala sakat
Yunalılar muallakta :ah:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Elinizde patladı.. :D
 
massut

massut

Üye
Originally posted by van_hoijdonk@Jun 8 2005, 02:42 PM
Elinizde patladı.. :D
[post=77802]Quoted post[/post]​
daha değil kakalıcaz işallah :huhu:
 
seriFBurak

seriFBurak

Üye
lukunku kakalndı mı bi yere?
 
massut

massut

Üye
Originally posted by seriFBurak@Jun 8 2005, 04:22 PM
lukunku kakalndı mı bi yere?
[post=77890]Quoted post[/post]​
Conceiçao bi haltı yok ama adı var daha kolay olur gibi geliyo ;)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Zaten sadece adı var.. :)
 
massut

massut

Üye
Originally posted by van_hoijdonk@Jun 8 2005, 04:35 PM
Zaten sadece adı var.. :)
[post=77912]Quoted post[/post]​
bende onu diyorum başka bi haltı yok :eksi:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Gs ona para vermişti sanırım boşa gitti koca sene boyu bişey yapmadı bana göre.. :(
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Galatasaray, yabancı transferi,n t&#39;sinden anlamıyor.. :(




Yek isabet Ribery oldu sanırım.Belki onu da seneye şutlarlar.. :D
 
seriFBurak

seriFBurak

Üye
saudio yu harcadılar&#33;
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt