Çift Tıkla Uyandırma

  • 28 Eylül 2013
  • 6667 Okunma
  • 16 Cevap

  1. Telefon uyku modunda iken ekrana çift tıklayarak uyandırmak için program arıyorum bilgisi olan var mı. ( Windows Phone kullanicilari bu özelliği bilir )
     


    Yazan: Tacettinn
  2. Bende ariyorum bu programi bilen varsa yazsin bi zahmet
     
  3. Kardeşim programa gerek yok amber güncellemesini yükle zaten geliyor :)
     
  4. Burası android bölümü...
     
  5. Android icin ariyorum ben arkadasta oyle sanirim wp yi ornek olarak vermis
     
  6. Arkadaşın telefon modeli Lumia 820 yazınca ona göre cevap vermiştim.
     
  7. Evet android için arıyorum dostum. Aynı zamanda lumia 820 kullanıyorum ve örnek verdim WP yi
     
  8. K.bakmayın :)
     
  9. Önemi yok :)
     
  10. Yook heralde android icin boyle bi uygulama wp deki ozelligin adini bilen varmi belki o sekilde bulabiliriz varsa
     
  11. Windows phone de aynen Çift tıklayarak uyandırma diye geçiyor. Çok kullanışlı bir özellik.
     
  12. Bende arıyorum bunu G2 de de var özellik
     
  13. Nova launcher ve greenify ile çift tıkla uyutabiliyorum hatta greenify sayesinde kilide alırken arka plandaki uygulamalarıda kapatıyorum bu sayede pil tüketimini minimuma düşürüyorum ancak uyandırma yok malesef. Bunun için karnelde oynama yapmak lazımmış bi yerde okumuştum :S LG lerde ve Xperia larda var şuan iiçin android bununla sınırlı. Benim merak ettiğim konu xperia romunu portlasak olurmu acep :) kanımca olmaz ama bir umut işte :P
    ---
    şuan en çok talep edilen istek bu olsa gerek :)
     
  14. Markette şöyle bir uygulama var. Videosu da var. Bir bakın isterseniz... " Tap Tap App ( Screen On-Off ) "

    Ayrıca başka bir sitede şöyle bir ifade mevcut : " kklauncher 5.9 türkçe prime var onda 2 kere ekrana tıklayınca kilide geçiyor 3 kere tıklayınca kilit açılıyor cepstar.net kk launcher 5.9 prime türkçe yaz çıkıyor "
    Denemek size kalmış...
     
    Son düzenleme: 26 Şubat 2015
    sebo7 ve Kayahan14 bunu beğendi.
  15. tap tap ı denedim kapamada sıkıntı yok ama açma sıkıntılı stabil değil malesef. launcher çözümü olabilir belki telefon garantiden gelsin deneyecegim
     
  16. Deneyimlerinizi paylaşırsanız diğer kullanıcılarda faydalanabilir...
     
  17. knock lock diye yazınca markette bazı uygulamalar çıkıyo ama o kadar da stabil değiller.
     
    sebo7 bunu beğendi.
Yüklüyor...
19/09/2018 - 14:29