cep te devrim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

onur_poy

Üye
    Konu Sahibi
cep te devrim

 


msw

msw

Üye
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
ola bu ne?? daha öncede görmüştüm bunu
 
serdaronlinenet

serdaronlinenet

Üye
kullanmayacağım telefonlar listesinde :D
 
serdar06288

serdar06288

Üye
abi ben bu resmi çözemedim ya
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
beyler günden güne saçma şeyler çıkıyor.. hepsi para tuzağı..
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Daha önce görmüştüm dha doğrusu haber olarak vermiştik.. ;)
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
evet bu topic daha öncede açılmıştı
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Haberler başlığı altında bu haberi ayrıntısıyla vermiştim. ;)
 

Sizzy

Üye
böyle birşey alacağına normal ev telefonunu yanında taşı bence daha iyi hemde daha ucuz olur
 

[SHARK]

Üye
hocam bırakın yaw bu işleri :P
 

metintekin2

Üye
eskidibu haber artıkkkkk.
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
Valla ben kullanabilirim :) bu model ahizeleri seviyorum rahat yavv.. :D Gericimiyim neyim :D
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
allam yaw ne saçma işiy bu kim alırkiii??

şimdi biri çıkıp ben aldım bile demeliymiş :kop: :kop:
 
mavizeybek

mavizeybek

Üye
ben aldım bile :haha:


yaw şaka bir yana ne gerek var FBI ajanlarının taktıkları cinsten bluetooth kullaklıklar varken bunlara cıkcık :no2:
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
Nostalji kardeşim nostalji .... ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
131
AlphanU
Baydırman
Cevap
2
Görüntüleme
115
DarkredBlue61
KARİZMATİX
Cevap
4
Görüntüleme
285
KARİZMATİX
ömer talat katı
Cevap
3
Görüntüleme
308
ömer talat katı


Üst Alt