C5-03 GameApi Problemi Hakkında Bildirim

  • 30 Nisan 2011
  • 1985 Okunma
  • 15 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar, çoğunuz C5-03 polarbit oyunlarını açmıyor yazmışsınız. Ancak sorun Polarbit oyunlarında değil. Bazı oyun dosyalarını yüklemek ve çalıştırmak için gereken API yani GameAPI C5-03'te çalışmıyor. Bunu Forum Nokia'da araştıracağım :) C5-03 kullanıcıları bu konuyu takip etsinler.
     


    Yazan: Del Rey
  2. Umarım İyi Bi Sonuca Varırız... :)
     
  3. adam araştırıyo hacıı :D hadi bakalım..
     
  4. taklaa kardeş çözumu bulursan paylaş lutfen forumda
     
  5. Arkadaşlar aratırdım, Forum Nokia'ya yazdığımda durumun ne kadar vahim olduğunu anladım. Adamlar farkında bile değiller. PHNT grubuna sordum, onlar da öyleler. Bana bu sorunu tek biz yaşıyoruz gibi geldi :hmmm. Ama yine de araştırdım ve hiçbir sonuç bulamadım.
     
  6. :allalla:
     
  7. off of
     
  8. inş bulabilirsin kardeş çözümü ...
     
  9. Nokia C6-00 ın tv cıkısı ve usb sarj desteklemısı gbi bısey bu. C5-03 polarbıt oyunlarını calıstırmaz. . .
     
  10. her sorunumuza umitsizce bisey yazmak zorundamisin?
     
  11. yapanını cıkardın bu devletın polısı asgerı yokmu
     
  12. Asger :nono: ASKER :oke:
     
  13. :d: sen express yazisina bak.onun tel modelinde :d:
     
    ahmetc503 bunu beğendi.
  14. adamı düzeltiyon güzel bişey ama senn nick ingilizce aga ne iş :D
     
  15. oğuzun orda ki uyarısı Türkçe olmamasıyla ilgili değil . Türkçe yi yanlış kullandığı için uyarmış arkadaşı. İngilizceyle konunun alakası yok .
     
  16. Ben arkadaşın nickine laf ettim mi de Türkçe yi yanlış kullanıyor ondan uyardım anladın mi :oke:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
23/09/2018 - 13:04