c:systemdata


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dustqm

dustqm

Üye
    Konu Sahibi
c:\system\data\calendar dosyasını yedeklersek ajandayı yedeklemiş olur muyuz acaba yardım şu ajanda yedekleme olayını bilen bi ustad yok mu arkadaşlar please
 

corolla-wrc

Üye
walla denemek lazım!! yedekleyip bi sil bakalım geri gelcekmi!!:)
tabiki pcsuite de war hemde herseyi yedekleyebiliosun aynı northanghost gibi
 
dustqm

dustqm

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by corolla-wrc@Oct 31 2005, 06:10 PM
walla denemek lazım!! yedekleyip bi sil bakalım geri gelcekmi!!:)
tabiki pcsuite de war hemde herseyi yedekleyebiliosun aynı northanghost gibi
[post=202916]Quoted post[/post]​

arkadaş şu pc suite olayını bi anlatsan ben bi türlü başaramadım lotus falanda yükledim sırf bunun için ama olmadı bi yardım be kardeş :help:
 

ozoalp

Üye
Originally posted by dustqm+Nov 1 2005, 11:26 AM--><div class='quotetop'>QUOTE(dustqm &#064; Nov 1 2005, 11:26 AM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-corolla&#045;wrc@Oct 31 2005, 06:10 PM
walla denemek lazım&#33;&#33; yedekleyip bi sil bakalım geri gelcekmi&#33;&#33;:)
tabiki pcsuite de war hemde herseyi yedekleyebiliosun aynı northanghost gibi
[post=202916]Quoted post[/post]​

arkadaş şu pc suite olayını bi anlatsan ben bi türlü başaramadım lotus falanda yükledim sırf bunun için ama olmadı bi yardım be kardeş :help:
[post=203182]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
:huhu: sevgili kardeşim sitemizin yararli dökümanlar kisimina bi baki ver.Mutlak bulacaksın :huhu:
 
dustqm

dustqm

Üye
    Konu Sahibi
ben aradım ama ajanda yedeklemek olarak hım tekrar bakmakta yarar var pc suite olarak bi bakalım şimdi de saol kardeş :ah:
 
dustqm

dustqm

Üye
    Konu Sahibi
bulamadım
 
dustqm

dustqm

Üye
    Konu Sahibi
evet arkadaşlar sonunda ajandamı yedekledim ve format attım
ajanda dediğim yöntemle oluyo o dosyayı yedeklemek yeterli oluyo yani
 

xrz

Üye
contacts.cdb rehber ;) biraz kurcalayın aaaa
 
dustqm

dustqm

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by xrz@Nov 11 2005, 05:05 PM
contacts.cdb rehber ;) biraz kurcalayın aaaa
[post=208022]Quoted post[/post]​


a baba saol ya ben o kadar kurcaladım rehberle ilgili bisey bulamamıstım çok saol
 

bjknemesis

Üye
evet oluyor yaw çok güzel bişey :artı: :artı: :artı:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt