Böyle Servis Olacağına Hiç Olmasın!

Sponsorlu Bağlantılar

blackcemre

Üye
teleservice nokia için ust seviye servisi ankarada mı yoksa telefonu istanbula mı gondereyim
 


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
teleservice nokia için ust seviye servisi ankarada mı yoksa telefonu istanbula mı gondereyim
Yeri İstanbul Maltepede. Gebzeden maltepeye 5gunde gitti. Minibüs ile 45 dakika mesafede. Ses tuşu ile ilgili sorun vardı. 57tl masrafla telefon 15gunde yattı. Arayıp haber bile vermiyorlar!!! Çok ilgililer anlatılmaz yaşanır yani!!!!!
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
sizlere faydalı olması açısından bir kaç bilgi paylaşmak istiyorum, öncelikle süre konusunda şunu bilmenizde fayda var zaman kaybı olmasın istiyorsanız siz direk bulunduğunuz yerde teleservice firması varsa elden teslim edin şayet yoksa en güvendiğiniz kargo firmasıyla yollayın genelde 4- 5 gün süren zamanın nedeni siz cihazı aldığınız yere veriyorsunuz aldığınız yer bazen kvk servisine yolluyor kvk cihazlara ücretsiz bakmadığı için onlarda teleserviceye yolluyor bu yüzden zaman kaybı oluyor daha detaya girersek örnek vereyim ben ordu ünyedeyim 1. defasında cihazı servise yolladığımda aldığım firma kargo ile cihazı yolladı cihazım ünyeden ordu merkezdeki genel merkeze gitti genel merkez de toplanan kargolar tekrar trabzon kargo firmasına yollandı onlarda kvk ya teslim ettiler. kvk da cihazı teleservice ye durum böyle oluncada işlemler yüzünden oldukca zaman aldı
KONUYU AÇAN ARKADAŞIM öncelikle sizin gibi bir çok arkadaşımız bu malum sorunları yaşıyoruz ama emin olun çaresi var garantiden size gelen yapılan İŞLEM BELGELERİ ni asla kaybetmeyin ilerde size lazım olacak service giden cihazlar aynı hatalardan 4. kez gönderildiğinde para iadesi yada cihaz değişimi hakkınız doğuyor, ancak şunu bilmenizde fayda var oda şöyleki : size gelen işlem belgelerindeki kağıdınızda yapılan işlemlerde eğer parça değişikliği yapıldı ibaresi varsa işiniz çok kolay 4. kez yolladığınız servis bu yazıya istinaden talebinizi değerlendirmek zorunda şayet yoksa yada talebiniz yerine getirilmedi ise yine 4. kez yolladığınız andan itibaren hakem heyetine başvurarak cihaz değişimi yada para iadesi talep edersiniz ve 3 ay içerisinde sonuca ulaşırsınız

BENİM LUMİA 920 2. kez servisten geldi yapılan işlemler biraz olumlu
1-cihazımın içi artık sallanmıyor
2-karşı tarafa giden seste artık çok başarılı ses kesilmesi derinden gelme hatası yok
3-cihaz ısınması eskiye nazaran daha az ama hala devam ediyor
4- evet şarj yine az yine çabuk boşalıyor
şimdi bir kaç hafta sonra 3 . kez 3. ve 4. nedenlerden servise gönderecem sorun düzelmezse inşallah düzelmez para iadesi talep edip lumia 1020 almayı düşünüyorum
umarım sizlere biraz faydam olmuştur.
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Gidin fırça atın abi başka çaresi yok :bottom:
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
356
Cevap
5
Görüntüleme
1K
DarkredBlue61
Mr.Shameless
Cevap
18
Görüntüleme
3K
cihanata_1
BraveHeart1923
Cevap
2
Görüntüleme
885
BraveHeart1923
oysu
Cevap
8
Görüntüleme
1K
suyunsesi


Üst Alt