Black dream...


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
    Konu Sahibi
Yorumsuz 8)













 

slayer

Üye
BATMAN'e verecen sevinecek... :DD

yandan görünümü süper o eski arabaların çizgileri vb. ...
 

keano

Üye
ben acaip cok sevmedim ama harcanan emek iscilik falan mukemmel seviyede. zevkine uyan insanlar cok sever bu arabayi. guzel resimler saol.
 
Salihyet

Salihyet

Üye
kara şimşee benziyo
 

Aeon

Üye
Bence çok güzel ya modeli ne bunun ?
 

symbianboy

Üye
mercedes in özel bir aracı maybach bir önceki modeli brabus 1 tirilyondu
 

zkz

Üye
1001 hp gucunde olan arac bu mu?
gorunus super fiyat super hersey ok ;;)
 
karizma

karizma

Üye
Geniş araç değilmi süper abi oh rahat rahat seyehat et ;;)
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
O kasa , o dizayn , o görünüm ; Muhteşem.
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
arabadaki aerodinamiye bakın yaa tek bi cıkıntı yok kaportada işcilik müthiş bunu yapana helal olsun ne diyelim :wacko: :D
 
sebofb090

sebofb090

Üye
çok delice bir tasarım acayip bayıldım arabaya
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Originally posted by Gokhan43@Oct 14 2005, 07:41 PM
O kasa , o dizayn , o görünüm ; Muhteşem.
[post=191109]Quoted post[/post]​
+1 :bravoo:
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by DeLmIrA@Oct 14 2005, 07:46 PM
arabadaki aerodinamiye bakın yaa tek bi cıkıntı yok kaportada işcilik müthiş bunu yapana helal olsun ne diyelim :wacko: :D
[post=191121]Quoted post[/post]​
Almanlar iyi anlıyo bu işten ;;)
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
Originally posted by ..::Riddick::..+Oct 15 2005, 01:02 AM--><div class='quotetop'>QUOTE(..::Riddick::.. &#064; Oct 15 2005, 01:02 AM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-DeLmIrA@Oct 14 2005, 07:46 PM
arabadaki aerodinamiye bakın yaa tek bi cıkıntı yok kaportada işcilik müthiş bunu yapana helal olsun ne diyelim :wacko: :D
[post=191121]Quoted post[/post]​
Almanlar iyi anlıyo bu işten ;;)
[post=191489]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]

kessinlikle anlıyolar ;;) ee o kadar marka haybeye un yapmamıs mercedes bmw porsche vs vs :)
 

AntiTuk

Üye
bence süpper olmuş pedere söleimde bana bundan alsın baree :D
 
Quattro

Quattro

Üye
Üstünde v12 motor var. Bunla uçağa kafa tutarsın bea :P
 
Caine

Caine

Üye
bunun sahabı kimdir yawww :DD özel üretim felan heralde ama süper bi alet ve kullanması kimbilir ne güzeldir :rolleyes:
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by Caine@Oct 16 2005, 03:46 AM
bunun sahabı kimdir yawww :DD özel üretim felan heralde ama süper bi alet ve kullanması kimbilir ne güzeldir :rolleyes:
[post=192132]Quoted post[/post]​


Valla Batman diye biriymiş :D
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
    Konu Sahibi
usp yazı çift çıktı soryy
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
Originally posted by symbianboy@Oct 13 2005, 03:56 PM
mercedes in özel bir aracı maybach bir önceki modeli brabus 1 tirilyondu
[post=190120]Quoted post[/post]​
işte o maybach brabus ı sanırsam Başbakan a hediye ettiler sırf o hediye için bile başbakan olnuur havyyy :vur: boyle arabaları gorun :vur: geliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt