bir gün seni satın alacağım...


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

_GiTaRisT_

Üye
    Konu Sahibi


Şu makinenin güzelliğine bakın yaaaa bu bu makine seneye almak istediğim hayallerimin makinesi hayatımın yaşam amacı yaşam kaynağım. Şundaki şeytani duruşa bakın. Karşısına cıkan herşeyi geçebilecek kadar güçlü ve caddenin sağında yürüyen en güzel kızları tavlayabilecek kadar cazibeli.

300 tane bir km yi üstüste koyuyorsunuz ve 300 km/h ile yolunda mermi gibi ilerliyor. Olduğun yerde durdun diyelim. 2 saniye de 100 km hıza ve 9 sanıyede 300 km hıza cıkıyor. Offf ya gelde geberme! Az kaldı benim olacaksın K5

ARkadaşlar bunların fiyatları ne kadar ki acep..bilen varmı..heryerde farklı farklı yazıyor..hangisi doğru anlayamadım... :vur:
 

oteb

Üye
Cihaz gerçekten de müthiş ve etkileyici... ;;)
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Motorsiklet güzel ama unutmayın motorsiklet'te kaporta motoru sürendir.
 

DefectoR

Kardeş inş. alırsın, gerçekten kullanması müthiş zevkli bundan kullanmasam da bu tip motor kullandım amaaa sakkın hız yapma.
 

_GiTaRisT_

Üye
    Konu Sahibi
zaten görüyorum hız yağpıyorlar ama tehlikeli..ben sadece görünüşüne hastayım..ama doğru değilmi.nasılda bakıyor??
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Çok pis bakıyor :lol2:
 

slayer

Üye
2 sn 0-100 km biraz abartmışın :ah:
ben yamaha'cıyım onlar daha güzel
 
hidayet

hidayet

Üye
çok müthiş birşey :P bunu alırsan motorun her yerine nazar boncuğu asman gerekebilir :D
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
wala böle bi motorum olcak 1 haftaya kalmaz selamı duyarsınız allah korusun zaten daha dun olumden dondum cart dıe otobusun biri fırladı onume 120yle giydiriodum :D
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye

bu neeeeeeeeeee :supriz: :rolleyes: :rolleyes: aşık oldum galibaaaaaaa
 

izzet

Üye
bencede mçok güzel bir motor ama motorlar bana her zaman korkutucu gelmiştir, merak ettiğim şey 9 saniyede 300 km çıkabiliyor demişsin ama kaç saniye sonra durabiliooo ;)
 

_GiTaRisT_

Üye
    Konu Sahibi
orası tartışılır..ama çok çabuk hızlandığı kesin birşey... ;)
 
cepix

cepix

Üye
Süper yaw Walla Bunu alcan Bahçelievlere takılıcan ;;) Uff ulen uff
 
Caine

Caine

Üye
cidden güzel bir makina ama çabuk dağılacak cinsten :rolleyes: kullnamasıda baya zevkli olur tabi ki ama boş yolda :DD
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

kum kзđiśi
Cevap
0
Görüntüleme
425
kum kзđiśi
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
549
Albert Einstein
ภคŦเz
Cevap
0
Görüntüleme
951
ภคŦเz




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt