hmm..yakit sorununu giderme degilde, sorun olma olasiligini azaltmak istersen bence. Genel sorunlardan biri tikanmi$ yakit filtresi olur. Arabanin kullanici kitabi varsa orda kac senede bir-kac km'de bir degistiricegine dair bilgi vardir. ona uygun degistir.
2. problem yakit pompasidir. Tamirci ilk once pompanin röle'sini kotrol eder. (röle: bi elektrik anahtar, mikantisli, konatakttan sinyali alinca mikanitis calisir karsiya gecer ve devreyi tamamlar, boylece yakit pompana akim gider ve calismaya baslar

). ( tabi tamrici kazikliyacaksa pompayi degistirir tumden

). Ama röle bozulmamis olsa bile pompa tumden bozulmus olabilir. Ama yakit pompasi calismazsa arabada calismaz, kontakt ile birlikte calisir yakit pompasi röle'den dolayi.
en son problem (yakit filtrenin kalitesinede bagli) enjektorlerin kirlenmis olabilir, gereken yakiti ulastiramaz motora, en kotu durumda enjektor surekli acik kalir ve gereginden fazla yakit harcamana bile sebep olabilir. Bunu icin enjektor temizleyici katki maddeleri var. Depo bosken biraz katki koy soona depoyu doldur. enjektorlerin temizlenir. hata benim onerim her 3 ayda bir katki maddesi kullanmaniz, enjektorler ilk gunku gibi tertemiz olur (ACE reklamina benzedi lan bu..ilk gunku gibi bembeyaz..) valla ben baska bisey oneremicem...umarim yardimci oldum
