Beyler Bilgisayar Bu Sefer Öldü Yardımm

  • 4 Ekim 2013
  • 300 Okunma
  • 8 Cevap

  1. beyler bilgisayarda film izliyordum tam o sırada birden kapandı . Güç düğmesine basıyorum hiçbirşey olmuyor normalde güç düğmesine bastığım zaman etrafında mavi ışık yanardı o da yanmıyor lakin üst taraftaki küçük yeşil ve kırmızı led yanıyor. Güç düğmesine basınca fan da dönmüyor (bu olayı suna da benzetebiliriz bilgisayarın fişi takılı değilken güç düğmesine basmak gibi...). Kabloları kontrol ettim hepsi yerli yerinde duruyor. Arkadaşlar sorun nerede
     


    Yazan: GameOfShadows
  2. Muhtemelen guc kaynağı (psu) bozulmustur.:)
     
  3. Evet PSU'da sorun var gibi. Bide başka prize takıp dene genede :)
     
  4. prizede sorun olacağını sanmıyorum aynı prizede süpürge çalıştırıyoruz:) sanırım bu konu beni aşıyor bilgisayarcıya götürmek lazım
     
  5. Fişe tak kontrol kalemi psu'dan çıkan kablolara dokundurt bi elekttirik var mı yok mu diye?
     
  6. kontrol kalemi yok ki ben en iyisi güç düğmesinin kablo çıkışlarına kısa devre yaptırayim
     
  7. Komşudan falan kelem bul, nolur nolmaz :)
     
  8. ben bu bilgisayarın sorunlarından sıkıldım artık bilgisayarcıya götürecem adam gibi tamir etsin parası neyse veririm turşusunu mu kuracam ya.
    ---
    evet beyler sonuç anakart ölmüş o bilgisayar diye birşey kalmadı artık bir hal çaresini düşüncem
     
    GDDR5 bunu beğendi.
  9. Gecmis olsun kardesim:(
     
Yüklüyor...
26/09/2018 - 00:32