beni en çok neyin... komedi


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

paratoner

Üye
    Konu Sahibi



:lol2:
 
helper007

helper007

Üye
Kırıldım yaa
 

vormound

Üye
vahsı bakıslar abı tren bıle karsı koyamıyo... :D
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Fazlada gülmedim.. :(
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Vay öküz vay ne de hırçın bakarmış :ehe:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
o kadar da komil deil beah :eksi:
 
Caine

Caine

Üye
çok güzelmiş vallaha. şahsım adına çoook beğendim :DD ellerine sağlık
abi bu güzel karikaturlere hastayımdır yawww. çok güzeller
 

tofy

Üye
:lol2: :lol2: :haha:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yaw ince bi espiri varda ben mi çakamadım.. :wacko:
 
_aLTaN_

_aLTaN_

Üye
Walla bende gulucek bişi bulamadım..
EGer buna guluosan şuna da gul;
Bi adam warmış, yolda yuruyomuş,düşmüş ölmüş :'(





























Güldünmü??? ;)
 
midnight

midnight

Üye
Kahkaha değil, tebessüm... :)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
altan iğrenç.. :(
 
Exalans

Exalans

Üye
burdan ölen adamın ailesi başsağlığı sevenlerine sabırlar dileriz. : (
 
cllgr

cllgr

Üye
Originally posted by _aLTaN_@Sep 13 2005, 09:13 PM
Walla bende gulucek bişi bulamadım..
EGer buna guluosan şuna da gul;
Bi adam warmış, yolda yuruyomuş,düşmüş ölmüş :'(





























Güldünmü??? ;)
[post=164735]Quoted post[/post]​

alemsiz ya.. :haha:
 
_aLTaN_

_aLTaN_

Üye
Originally posted by van_hoijdonk@Sep 13 2005, 09:23 PM
altan iğrenç.. :(
[post=164745]Quoted post[/post]​
İğrenç oldugunu bende biliorum..
İlk yapılan paratonerin yaptıgı esprinin berbat oldugunu anlatmaya çalıştım...
Ona gulen benimkinide de guler..
Ki o yazdıgım dunyanın en iğrenç esprisidir..
 

paratoner

Üye
    Konu Sahibi
benim yaptigimi en azindan beyenen de vardi bakarsin seninkini kimse beyenmedi kisnmaa :D
 
Caine

Caine

Üye
tama tamam ikinizinde fıkrası çok komikti veya espirileri di.yiyim çok hoşltu ve güldüm :DD :lol2:

:vur: :vur: :gun: :kirbac:
 

bjknemesis

Üye
tren içindekilere yazık anında bi fren yapsa trenin içindekiler iç kanamadan gider Allah muhafaza :haha: :haha: :haha:
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
ne komik:(
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
ehuehuehuehue aman ne komik :eksi:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt