bakın da birascık iştahınız açılsın


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SelmanTE

SelmanTE

Üye
    Konu Sahibi
ewet arkadaşlar yorumlar???



 

valmont2

Üye
:kop: iştahım acıldı valla.. ne guzel çokelek.. etli.. :ehe:
 
yılmass_

yılmass_

Üye
zuhahahahha olm bu ne leen ben ilk resimde fareyi görmedim diyom ne alaka
 

deskator

Üye
ohhhh... paşam nede rahat gömülmüş hart hurt götürüyor :) yarasın paşama afiyet şeker bal olsun :D
 

the_patriot

Üye
onu da mı kilo işi satıyorlar yaw :D
 

slayer

Üye
:no: yemek yiyodum yaw
 

valmont2

Üye
Originally posted by blslayer@Jul 12 2005, 02:45 PM
:no: yemek yiyodum yaw
[post=108752]Quoted post[/post]​
:haha: afiyet olsun.. yemegin yanınada iyi gitmiştir hani.. :ehe:
 

vormound

Üye
fitaya farede dahilmi... abı saka bıyana dusunun o sarkuterının sahıbı olacak serefsız mıllete yedırıyo onu...


:eksi:
 

ahmet halıcı

Üye
adam fare eti satmıyosa eyer çok zarar etmiştir ya!
ben marketin sahibine çok acıdım.
bir de bu market nerde ya çok merak ettim. :D
 

Tunay_83

Üye
Of şimdi yemede yanında yat.. :artı:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
alla alla şimdi bide o fare oraya pislemişse dadından yinmez walla :kop:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Selman abimiz artık siteye girmiyor onun topicini görmek hoştu.. :)
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
böüüghhh igrennccc :off: :off:
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
he benimde öle..ama çökelegi sevmem :(
 

unii

Üye
ya arkadaşlar size gerçeği açıklıyorum o fare o şarkuteride karın tokluğuna çalışıyor. O resimde ise işini yapıyor lezzet testinden geçiriyor ve çörek otu takviyesinde bulunuyor.
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Originally posted by unii@Sep 27 2005, 08:25 PM
ya arkadaşlar size gerçeği açıklıyorum o fare o şarkuteride karın tokluğuna çalışıyor. O resimde ise işini yapıyor lezzet testinden geçiriyor ve çörek otu takviyesinde bulunuyor.
[post=179086]Quoted post[/post]​


:kop: :kop: süperdi :kop:
 
cllgr

cllgr

Üye
Originally posted by mAd_girL@Sep 27 2005, 08:14 PM
böüüghhh igrennccc :off: :off:
[post=179068]Quoted post[/post]​
bencede iğrenç hemde dünyanın en iğrenç yaratıkları.hiçbir hayvandan bu kadar iğrenmem ya.böüüüüüüüüüüüghhhhhhh
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Originally posted by cllgr+Sep 27 2005, 08:39 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(cllgr &#064; Sep 27 2005, 08:39 PM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-mAd_girL@Sep 27 2005, 08:14 PM
böüüghhh igrennccc :off: :off:
[post=179068]Quoted post[/post]​
bencede iğrenç hemde dünyanın en iğrenç yaratıkları.hiçbir hayvandan bu kadar iğrenmem ya.böüüüüüüüüüüüghhhhhhh
[post=179103]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
ulan ne nankör adamlarsınız beeeee hayvan sizin için kalite kontrol yapıyo daha ne istiyonuz işte :kop:
 

tofy

Üye
:wacko: :wacko: ayyyyy çok kötüüüüüüüüüü yaaa en korktuğum şeyyyy... hijyensizzz yiyeceklerrrrr
 
iceboy

iceboy

Üye
Tamam da ismini yanlis yazmislar yau&#33;&#33;&#33; Corek Otlu Cokelek&#33;
Asli "Fare Etli Cokelek" olmaliymis...&#33;&#33;&#33;&#33; Zuhahahaha
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt