Avea Sınırsız Sosyal Paket

  • 28 Temmuz 2014
  • 11548 Okunma
  • 134 Cevap

  1. Arkadaşlar avea sınırsız sosyal paket kullanıyorum. 1GB den sonra hızı 96kbps ye düşüyo. Ek paket olarak hangi paketi alarak hızlandırabilirim?
    1 Ay boyunca Max hızda internetim olsun istiyorum?

    Bi öneriniz var mı?
     


    Yazan: aevrenm
    Samsung ile gönderdi
  2. Öyle bi secenek yok turkcellde var sadece
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  3. emin msn. ek paket olmasi lazm. sahur paketi varken internet hizliydi. ramazan bittu. internet hizim dustu
     
    Samsung ile gönderdi
  4. Evet eminim hız yükselten paketsiz secenek var hatta paketsiz sınırsız net kullanmada var ama karısık isler bunlar ugrasma turkcellde paketle yap
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  5. Yusuf Ben Ahmet Evren. Eski handlercilerden. Zaten sinirsuz goofleye giriyorm 3 ay once almistm paket. hala giriyorm :) Karisik isler diosunda sen beni tanimiosn dogru. hiz sinirinu pm atsana :)
     
    Samsung ile gönderdi
  6. bende hız tam gaz devam ediyor ...

    40gb gectim izlemedigim film kalmadı :)
     
    Samsung ile gönderdi
  7. eren nasil yaptn???
     
    Samsung ile gönderdi
  8. tam gaz neti sömürmeye devam :)
     
    Samsung ile gönderdi
    Son düzenleme: 31 Temmuz 2014
  9. Hm. tm saolasın. Yourumu sil de kimse bilmesin bnce :)
     
  10. Facebook grupları var herşeyi anlatıyorlar featvpn ile yaptım internet paketi olmadan
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. biliyorm da bedava interneti biraktm ben. rahatim. :)
     
    Samsung ile gönderdi
  12. suan hız duştü 512 -256kps arası
    ---
    tekrar yükseldi :)
     
    Samsung ile gönderdi
    burak1011 bunu beğendi.
  13. yaw sansa bak ya
     
    Samsung ile gönderdi
  14. woops paketini iptal ettim sınırsız paket kullanıyorum arada bi hız yükseliyor
    bu sabah resmen uctu lg 4x de 13mgbit gördü
     
    Samsung ile gönderdi
    Son düzenleme: 24 Ağustos 2014
  15. la bugun bu paket te net hizim cok fena düstü resımleri dahi açmıyo
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  16. kafa kullanın cok basit açıgı var aveanın :D
     
  17. Hizi pm atar misnz :)
     
    Samsung ile gönderdi
  18. hız çok oynak yerinde durmuyo yükseliyo çıkıyo
    bu arada turkcell mobiltv açığına önlem almış . haberiniz ola hain turkcelll
     
  19. uc browseri yükleyin sayfaları cok hızlı acıyor download ı da gayet iyi
     
    Samsung ile gönderdi
  20. Bedava interneti nasıl yapacağız yardım :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    Serhan bunu beğendi.
Yüklüyor...
20/10/2018 - 11:24