arıyorum d500,s700,6630


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

serqahn

Üye
    Konu Sahibi
herkese slm. ben garantili d500,s700 veya 6630 arıyorum. teller ii durumda olmalı ve garanti kapsamında olmalı. eğer uyan warsa cewapları bekliyorum... :artı:
 
tsubasa

tsubasa

Üye
Garanti istemeseydin D500 vardı
 

RockFord Fosgate

Üye
6630 war arkadasımın genpa garantılı 3 aylık tel cok temız herseyıyle+256 lık kartıyla 550 -600 arası dıyor ama mukemmel alet tavsıye ederım ben sahsen sattım telımı:)
 

serqahn

Üye
    Konu Sahibi
6630 war arkadasımın genpa garantılı 3 aylık tel cok temız herseyıyle+256 lık kartıyla 550 -600 arası dıyor ama mukemmel alet tavsıye ederım ben sahsen sattım telımı:)


:artı: hocam tebrikler walla sen de sattın ya tel. ini baya uğraştın ama azmettin helal olsun. bu arada kaça werdin makinayı ;)
 
cepix

cepix

Üye
6630 war çok temiz garantisi halen dvm edio 1.5 sene fiyat:580 ytl bişiler olur
msn:s[email protected]
 

serqahn

Üye
    Konu Sahibi
6630 war çok temiz garantisi halen dvm edio 1.5 sene fiyat:580 ytl bişiler olur
msn:s[email protected]


:oke: hocam teklifin için saol ama bi tane d500 buldum 470 mil. a onu düşünüyorum bu arada bi tane de 6630 war garantili ve adam 500 istio. ama d500 biraz daha çekici gelio bana. tekrar teşekkürler hayırlı satışlar sana ;;)
 
cepix

cepix

Üye
Teşekkür ederim D500 iyidir onu al kardeş ;)
 

metintekin

Üye
bence d500 alma . 1 ay sonra falan d600 çıkacak.
 

serqahn

Üye
    Konu Sahibi
bence d500 alma . 1 ay sonra falan d600 çıkacak.

;;) abi ii diyosunda maddi imkan mevzu bahis. d600 piyasaya 900 den filan girer. 2. ele düşmesini beklemekte uzun sürer. yinede önerin için saol...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt