Adminleri Sinir Etmenin Yolu


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mAd_girL

mAd_girL

Üye
    Konu Sahibi
- Daha önceden açılmış bir konuyu aynen kopyalayıp yeniden açın

- Konu ile ilgisi olmayan gereksiz muhabbetlere girin forum üyelerine sataşıp ortamı karıştırın

- Sürekli pm atıp hal hatır sorun

- Kilitlenmiş bir konunun anahtarını sorun, yoksa çilingir çağıracağım şeklinde tehdit edin

- Nickinizi haftada bir değiştirmek isteyin

- Arama yapmadan konu açın ve arama yaptığınıza yemin edin

- Mesajlara sadece smileylerle cevap verin

- Foruma üye olur olmaz kendi sitenizin reklemını bütün üyelere pm olarak yollayın

- Forumdaki üyelere pm atıp sarkıntılık yapın

- Anlamsız konu açmaya özen gösterin...

- Adminlerin taraf tuttuğunu ve hakkınızı yediğini söyleyin

- Yanlış başlık altında konu açtığını söyleyip konuyu taşırsa adminlerin bu işi bilmediğini dillendirin.
 
hidayet

hidayet

Üye
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>Kilitlenmiş bir konunun anahtarını sorun, yoksa çilingir çağıracağım şeklinde tehdit edin [/b][/quote]
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Bunları yap sonra süresiz ban ye

Neyse çalışma güzel olmuş ama inşallah bunları örnek alan biri çıkmaz aramızdan

mAd_girL senin ismin neydi sen bayandın dimi uehuaeha şaka şaka
 
Salihyet

Salihyet

Üye
niye hepsini uyguluyorus ama olmuyo
kıyak geçiyollar sağ olsunlar şaka şaka
 
cepix

cepix

Üye
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; Nov 22 2005, 06&#58;02 PM) [post=212985]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Bunları yap sonra süresiz ban ye

Neyse çalışma güzel olmuş ama inşallah bunları örnek alan biri çıkmaz aramızdan

mAd_girL senin ismin neydi sen bayandın dimi uehuaeha şaka şaka
[/b][/quote]


İnş bunları uygulayan biri çıkmaz aramızdan yaparsa admin vurur acımaz

Çalışman için Tşkr
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Denemeye kalkanı
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
eee kızım sana sölüorum gelinim sen anla tarzi bi konu bu arkadaşlar kendisini huzurlarınızda tebrik ediorum
 
abuvice

abuvice

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
cllgr

cllgr

Üye
güzel eline saglık.adminler bayagı sabırlılar demek bu söylediklerinin hepsi oluyorda bişey demiyorlar.allah başımızdan eksik etmesin onları.bu arada sabırlarınıda fazla zorlamayın ha
 
Salihyet

Salihyet

Üye
- Daha önceden açılmış bir konuyu aynen kopyalayıp yeniden açın

- Konu ile ilgisi olmayan gereksiz muhabbetlere girin forum üyelerine sataşıp ortamı karıştırın

- Arama yapmadan konu açın ve arama yaptığınıza yemin edin

- Foruma üye olur olmaz kendi sitenizin reklemını bütün üyelere pm olarak yollayın

- Anlamsız konu açmaya özen gösterin...

- Adminlerin taraf tuttuğunu ve hakkınızı yediğini söyleyin

- Yanlış başlık altında konu açtığını söyleyip konuyu taşırsa adminlerin bu işi bilmediğini dillendirin.



bnlar bayağı oluyordu server&#39;dan önce şimdi biraz seyreldi
 

Sizzy

Üye
adam sabır taşı olsa çatlar be
 
curunan

curunan

Üye


bizleri bu hallere soksanızda bazen, biz sizi hep seviyoruz
 

symbianboy

Üye
Arama yapmadan konu açın ve arama yaptığınıza yemin edin

bunu yapan çok çıkıyo
 

Tayfuns

Üye
ellerine saglik bacım gercektende bunları ban yemek dahı olsa ısın ucunda denemeye deger
 
denizhanxx

denizhanxx

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
cepix

cepix

Üye
<div class='quotetop'>(curunan &#064; Nov 22 2005, 09&#58;07 PM) [post=213145]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>


bizleri bu hallere soksanızda bazen, biz sizi hep seviyoruz
[/b][/quote]

Abi nerde ne kadar smiley warsa hepsini kullanmışsın bize bırakmamışsın yaw
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
Başıma zaman zaman gelen şeyler.Ama idare ediyoruz
 

DefectoR

Arkadaşlar işin kolayı var banlanmak isteyen bana pm atsın yeter
 

climax

Üye
sitede adminden bol ne var..herkez bi admin olmuş kendine göre
 
Salihyet

Salihyet

Üye
ne gibi??????
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt