Acil YArdıM?????


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

metintekin

Üye
    Konu Sahibi
:help: Ceptemsn programını kurdum telefonuma ama herşeyi doğru girdiğim halde kullanıcı adı şifre hatası diyo. DELİRECEMMM. Aynı şifre-kullanızı adıyla pc de giriyom telde giremiyom msn'e. ACİLLL :help: YARDIM !!!!
 
emreakcali

emreakcali

Üye
:lol2: bendede aynisi olmustu bizamanlar kafayi yiyodum bide kontörgidiyodu gprs den :off: cildiriyordum sonra kaldirdim programi rahatladim
 

S1FR3K1R1C1

Üye
Originally posted by metintekin@Aug 26 2005, 11:10 AM
:help: Ceptemsn programını kurdum telefonuma ama herşeyi doğru girdiğim halde kullanıcı adı şifre hatası diyo. DELİRECEMMM. Aynı şifre-kullanızı adıyla pc de giriyom telde giremiyom msn'e. ACİLLL :help: YARDIM !!!!
[post=144999]Quoted post[/post]​
babacan pc'deki msn kapatıp ondan sonra açıyorsun değilmi cep'deki msn ni?
 

puraq

Üye
Originally posted by hackercihan+Aug 26 2005, 11:55 AM--><div class='quotetop'>QUOTE(hackercihan &#064; Aug 26 2005, 11:55 AM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-metintekin@Aug 26 2005, 11:10 AM
:help:        Ceptemsn programını kurdum telefonuma ama herşeyi doğru girdiğim halde kullanıcı adı şifre hatası diyo. DELİRECEMMM. Aynı şifre-kullanızı adıyla pc de giriyom telde giremiyom msn&#39;e. ACİLLL  :help:    YARDIM &#33;&#33;&#33;&#33;
[post=144999]Quoted post[/post]​
babacan pc&#39;deki msn kapatıp ondan sonra açıyorsun değilmi cep&#39;deki msn ni?
[post=145019]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
o farketmezki pc deki otomatik kapanır :hoho: :hoho:
 

metintekin

Üye
    Konu Sahibi
ewet pc kapalıyken gece cep ten girmek istiyom ama girmiyo işte delirecem. LÜTFEn yardım edinnn.Yada çalışan sağlam bi msn programı werinnn.
 
karizma

karizma

Üye
Originally posted by metintekin@Aug 26 2005, 12:16 PM
ewet pc kapalıyken gece cep ten girmek istiyom ama girmiyo işte delirecem. LÜTFEn yardım edinnn.Yada çalışan sağlam bi msn programı werinnn.
[post=145032]Quoted post[/post]​
Metin agile denedinmi bi dene istersen
 
msw

msw

Üye
chat te bir numara agile messenger
 
iOS Developer

iOS Developer

Üye
evet ama bendede sorun çıkartıyor bazen....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt