Abdullah Öcalan HAmile Kaldı :)


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ukalaboy

ukalaboy

Üye
    Konu Sahibi

Milliyet bugün Manşetten Duyurdu (Alıntıdır)
 
mavizeybek

mavizeybek

Üye
:kop:
 
SANCAR

SANCAR

Üye
hahaha iyi olmuş *******ye
 

ringwraith

Üye
zuhahahhaha
 
ukalaboy

ukalaboy

Üye
    Konu Sahibi
heh söle ya gulun biraz
 
tsubasa

tsubasa

Üye
puhahaahah :lol2: :lol2:
bu ne yavv :lol2:
 
ukalaboy

ukalaboy

Üye
    Konu Sahibi
cocuk benden diycemde miydem kaldırmıyo :)
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
bu ne ya puhahahhahahha abi bu altız falan doğurur ona da o yakışır zaten :bang:
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
ee biri ocunu almış demekkı :kop: :kop: :kop:
 
Caine

Caine

Üye
bu ne yaw :blink: :blink: :wacko:
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
Originally posted by DeLmIrA@Aug 16 2005, 12:24 AM
ee biri ocunu almış demekkı :kop: :kop: :kop:
[post=133573]Quoted post[/post]​

kotü almış ama :artı: :artı: :artı:
 

puraq

Üye
hani yakışmamış da diil yani zuhauhauahauhauhau
 

aykut1907

Üye
güzel olmus :D
 
SANCAR

SANCAR

Üye
apo nun iş de almanyalı kıza dönmesin :lol2: :lol2:
ama onunkisi 1 yılda her gun 100 olur
 
serdaronlinenet

serdaronlinenet

Üye
Tek kelimeyle süperrrrrrrrrr :D
 
serdar06288

serdar06288

Üye
çok yakışmış bence
 
Salihyet

Salihyet

Üye
29 Haziranın gastesi bu şimdiye doğurmuş olması lazım :D
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
şimdiyede 2 yaşında olması lazım :ehe :ehe
 
Altun.

Altun.

Üye
ya aga 2005 yılındaki konuyu hortlatmışın yaa. :D:D bende bu ne diyorum. gazetenin altında demet şenerle ibrahim kutluay ewlenecek yazyr onu görmesem yeni konu zannedecektim
 
YAS.SIN

YAS.SIN

Üye
:blink: 22cmlik duvarı aşmak :oha:

:kop::kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt