6300 Beyaz Ekran Sorunu , Yardım

  • 7 Kasım 2010
  • 4173 Okunma
  • 2 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar benim tel 6300 (zaten yazıo) 2 gün önce arkadaşıma mesaj atarken kendiliğinden açılıp kapanıyodu sonra kapandı bi daha açılmadı ben kendim açıyım dedim telefon açılıo pin giriyorum nokia logosu çıkıo animasyon bitio ve telefonun ekranı takılıp kalıo beya ekran üstte göstergeler var ama başka bişi yok sorun ne olabilir?

    NOT:son zamanlarda versiyon güncelleme falan yapmadım
    NOT 2: telefonun s40 işletim sisteminin çökmüş olması ki bence 1 milyonda bir böyle bişi olur yada ram in yanması gibi bişey olabilir mi?

    Yardım edene s40 ve s60 tema hazırlarım!!!!!!


    Acil yardım!!!!

    --------------- Ekleme ---------------

    yardım edecek biri yokmu
     


    Yazan: senhor_diabo
  2. ustam 6300 ekran beyaz ekr hibritini değiştirdim yine aynı bana biyardmcı olun
     
  3. Telefonu herhangi bir telefoncuya götürüp versiyon güncelleme yaptırınca sorun çözülüyo :oke:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
13/11/2018 - 20:48