6230i önerir misiniz?


zoom

Üye
    Konu Sahibi
k700i ile kıyaslandığında 6230i önerir misiniz ??
 
serdaronlinenet

serdaronlinenet

Üye
k700 ile kıyasladığında bence 6230i yi şiddetle tavsiye ederim.Attırılabilir hafıza 1.3 kamera bence 6230i derim ;;)
 

mumya

Üye
tartışılmasız 6230i bence
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
peki 6230i nin ekranı büyükmü yani çözünürlük olarak demiyorum görünüşte boyut olarak s40 tellerden büyük mü ?
 

Sizzy

Üye
bence kesinlikle dandik bie telefon işletim sistemi standart symbian programları almıyor menüsü kullanışsız sadece sesi iyi çıkıyor sesi için alacaksan 6260 al daha iyi
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Hayır ekranı boyut olarak 6230 vs ile aynı.. .:(
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Boyut olarak aynı fakat , parlaklık ve çözrünürlük mükemmel. ( 65K olmasına rağmen ;) )
 

tofy

Üye
ben 6230i yi tavsiye etmiyorum menüsü kötü, oyunlarıda 6630 al bence ama sese gelince 6230i güzel ama menü kullanımı ve özelliklerini ben beğenmedim :ah:
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Menüsü gayet güzel bence ;)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Menüsünde ne var ki.. :wacko:
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Sadece geçişlerde biraz yavaşlık söz konusu :(

Ama Menü görünümü gayet hoş ;)
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
abi siz naptınız 6630 felan aşar onlar beni :(
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
6230i , tam sana göre o zaman. ;)
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
sanırım
 
ozzzy

ozzzy

Üye
6230i k700 den üstün (bence) ama 65230i fiyatına symbianlı bi nokia daha iyi giderdi
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Sen al 6230i.. ;)
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
öyle olcak galiba bide biri demiş yukarda menüler yavaş diye heralde bi symbianlı telefonun ki gibi yavaş olamaz dimi

ayrıca s60 tellerde mesela tema değiştirdin iconlarda değişti ozamna tel ağırlaşıyodu bu 6230i dede var mı??


ayrıca telefon 3gp bide mp4 mü ne öyle bişey oynatıyo bunlardan hangisi daha iyi

divx veya mpeg formatındaki bir videoyu 3gp yaptığında kalitesi çok bozuluyor mu yani video normalde sanki 3gp formatında kaydedilmiş gibi mi oluyor ???
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
bizim kuzende 6230i var..hos güzel.bence al
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Originally posted by zoom@Sep 9 2005, 06:53 PM
öyle olcak galiba bide biri demiş yukarda menüler yavaş diye heralde bi symbianlı telefonun ki gibi yavaş olamaz dimi

ayrıca s60 tellerde mesela tema değiştirdin iconlarda değişti ozamna tel ağırlaşıyodu bu 6230i dede var mı??


ayrıca telefon 3gp bide mp4 mü ne öyle bişey oynatıyo bunlardan hangisi daha iyi

divx veya mpeg formatındaki bir videoyu 3gp yaptığında kalitesi çok bozuluyor mu yani video normalde sanki 3gp formatında kaydedilmiş gibi mi oluyor ???
[post=160731]Quoted post[/post]​

Tabiki de S60 kadar yavaş değil , ayrıca tema değişimlerinde de yavaşlama söz konusu değil.

Videolardan MP4 daha iyi tabii ki.
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
peki mpeg

mp4 mü oluyor ???

öyle değilse mpeg to mp4 dönüştürücü var mı?
 

Benzer Konular

ali123456ali
Cevap
1
Görüntüleme
67
RooD
Cevap
0
Görüntüleme
63
Cevap
6
Görüntüleme
155
phasan




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt