512mb=1gb


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nuisance

Üye
    Konu Sahibi
ALINTIDIR arkadaşlar bunu başka bir sitede gordum tam ne bilmiyorum isterseniz bi deneyin sanırm w800i deki hafıza kartta oluyormus
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
hiç birşey anlamadım ayrıca verdiğin link kırık
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Link kırık değil fakat ben bunun olabileceğine inanmıyorum..


Deneeynler şunu görecek boyut olarak 949 mb olacak kart ama 512'den sonra kilitlenecek.. ;)
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Link çalışıyor.

Böyle birşeyin olacağını sanmıyorum böyle birşey varsa bu diğer kartlarada olur.
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
hmm Link kırık değilmiş tamam sorry..ßiLmiorum ama denemekte fayda var bide oLursa süper Olur
 

symbianboy

Üye
bide bozulcak 512 boşuna masraf
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Originally posted by symbianboy@Oct 22 2005, 12:22 AM
bide bozulcak 512 boşuna masraf
[post=196395]Quoted post[/post]​
ya tutarsa ¿ Ben deneyeceğim abi ;;)
 
ibonline

ibonline

Üye
Originally posted by BebekLesHi+Oct 22 2005, 12:23 AM--><div class='quotetop'>QUOTE(BebekLesHi &#064; Oct 22 2005, 12:23 AM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-symbianboy@Oct 22 2005, 12:22 AM
bide bozulcak 512 boşuna masraf
[post=196395]Quoted post[/post]​
ya tutarsa ¿ Ben deneyeceğim abi ;;)
[post=196398]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
bozulacagını pek sanmam ama denemekte fayda var kardeş sen bir dene bakalım sonuc neyden ibaret yoksa palavramı ;)
 

symbianboy

Üye
evet sonuç çıkarsa bizde yapalım işin ucunda 1gb var
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
hehe warsa böle bişi bizim kartlarada yapılabılıyodur belki...
onun yerine usb dskleri popporttan baglayabılen falan cıksa daha ıyı olur herhalde... :P
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
ee ben 64e yapsam 128mi olcak :huh: öleyse bu uzar gider 128i formatlarım 256 onu formatlarım 512 onuda formatlarım 1 onuda formatlarım 2 onuda 4 bu işin sonu yokkı bence yöntem tırt :D
 

metintekin

Üye
bence böyle bi şey olamaz. Yapacak delikanlı warsa denesin bizde sonucu öğrenelim.
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Olacağını hiç sanmıyorum ama deneyen varsa buraya yazsın.
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Bir gün 512 alırsam mutlaka deneyeceğim hatta van_hoijdonk sende 5-10 tane var k750&#39;de var bi denesen :rolleyes:
 
MagNum

MagNum

Üye
Ama evet yaaws bole irşey olması imkansız gibi bişey...
 

nuisance

Üye
    Konu Sahibi
bunu gordugum yerde bunun oldugunu ama kartta zaman zaman kılıtlenmeler oldugunu tekrar format atınca eskı halıne geldiini yazıyodu..
 

metintekin

Üye
van bence sen bi dene sende kart bol nede olsa :P
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Arkadaşlar bendeki kartlar sıfır kutuda sanırım açmamı beklemiyorsunuz.. ;)



Ayrıca deneyenler var başka forumlarda ve sonuç şu görüntü olarak büyük gösteriyor ama 512&#39;den sonra tel kilitlneiyor..


Yani fake fake.. :ehe:
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
anlamıştım zaten..
 

wapcimor

Üye
1gb isitosan 1gb alcan :haha: :artı:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt