512 Adsl Ne oLacak??


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Shadowman07

Shadowman07

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar hani şu 1 kasımda min ADSl limiti 512 olacak deniliyor ya ondaki son durum nedir malum 2 gün kaldı?
 

aykutt89

Üye
valla şu an olacak gibi 256 lar 512 ye çıkıyor e malum Türkiyede internet kullananların sayısı epey bir arttı ve artık internet sitelerinin içerikleri genişledi dolayısıyla millete 256 lık az geliyor 512 ye çıkarıyolar ve böylece 512 lerin fiyatlarıda aşağıya düşecek heralde haliba 29 ytl olacak...
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
evet 1 Kasım'ı sabırsızlıkla bekliyorum..
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
    Konu Sahibi
iyide kesin tarih 1 kasımmı
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
Gerekli açıklama sitemizde mevcut..

Türk Telekomünikasyon A.Ş, hızlı internet bağlantısı ADSL’de en düşük bağlantı hızını 1 Kasım 2005 tarihinden itibaren 512/128 Kbps’ye yükseltiyor.

Türk Telekom’dan yapılan açıklamaya göre, Salı gününden itibaren başlanacak uygulamayla 256/64 Kbps hızında 3 GB limitli ADSL kullanan müşterilerin tarifeleri ve kullanım miktarları aynı kalmak kaydıyla bağlantı hızları 512/128 Kbps’ye yükseltilecek.

256 Kbps hızla ADSL’e bağlanan limitli müşteriler, 1 Kasım’dan sonra aynı ücrete mevcut hızlarından daha yüksek hızda internete bağlanacak. 512/128 Kbps 5 GB limitli ADSL müşterilerin tarifeleri ve hızları sabit tutulmak kaydıyla kotaları da 6 Gigabayta çıkacak. Bunun yanı sıra 512/128 Kbps limitli erişime 9 Gigabaytlık yeni bir seçenek eklendi. Bu tarife seçeneğini müşteriler 69 YTL aylık ücretle kullanabilecekler.

Uygulamanın başlamasıyla birlikte Türk Telekom’un 256/64 Kbps limitsiz ADSL müşterileri mevcut hızlarında hizmet almaya devam edebilecekleri gibi yürürlükteki tarifelerden birine de geçiş yapabilecekler. 1 Kasım 2005’ten itibaren 256/64 Kbps hızında yeni müşteri kaydı yapılmayacak. Yeni dönemde 512/128 Kbps hızında 3 GB ve 6 GB limitli abonelikler yapılacak.

HABER3.COM
 

aykutt89

Üye
oley be daha hızlı internet :)
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
    Konu Sahibi
kesinmi?
 
SANCAR

SANCAR

Üye
güzel bişey olacak kesin :DD
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
    Konu Sahibi
güzel olacağı kesinde olacağı kesinmi?
 

AntiTuk

Üye
ya geçen senede böle oldu ama hız aynen kaldı sanki bu sefer iş daha ciddi gibi inşallah yükselir son 2gün :)
 
kingenes

kingenes

Üye
İnnnnşallah yükselir ama havada kalırsa telekom güven kaybedebilir bence...
 
abuvice

abuvice

Üye
hızı arttırdılar zamıda bastılar.! 69 ytl 99 ytl ye internetmi olur yaw..!!! Ayıp yahu avrupada abde de adam 10000kb dan gidio 20 euraya bizimkilerin yaptığına bak... çok geri kalmış bi ülkeyiz çok...!
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
adamlar yapınca yapıyor hatırlar mısnız bi aralar en düşük ADSL 'Ler 128 di sonra onu 256 yaptılar şimdide 256'yı 512 yapacaklar bence gayet hoşş
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
    Konu Sahibi
hani beyler 512 ? bugün 4 kasım benimki hala 256?
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Originally posted by juniouremre@Nov 5 2005, 12:09 AM
hani beyler 512 ? bugün 4 kasım benimki hala 256?
[post=203949]Quoted post[/post]​
Türk telekomu aradım dedilerki modemini aç kapat bi dediler sonra sırayla yapıyolarmış zaten
 

symbianboy

Üye
benim daha 1 kasımda 512 oldu
 
ibonline

ibonline

Üye
bize ne kelek yaptı telekom
limitsiz 256 ları yüksetmedi bende onlara inar boyna download yapıyorum geceden acık bırakıyorum flaşhgeti ne bulduysam indiriorum
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Originally posted by ibonline@Nov 5 2005, 12:17 AM
bize ne kelek yaptı telekom
limitsiz 256 ları yüksetmedi bende onlara inar boyna download yapıyorum geceden acık bırakıyorum flaşhgeti ne bulduysam indiriorum
[post=203965]Quoted post[/post]​

:kop: helal valla mp3 cdLeri yap yap 2 YTL'den satsan kar walla :) hatta 1'den satsan da olur
 

climax

Üye
Originally posted by symbianboy@Nov 5 2005, 12:13 AM
benim daha 1 kasımda 512 oldu
[post=203955]Quoted post[/post]​
yav bende 516 yazıyoo.bi gariplik var :wacko:
 
SANCAR

SANCAR

Üye
516 mı???

ayrı para ödüyon mu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt