3230 mesaj hafızası


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

birtanem_007

Üye
    Konu Sahibi
ya arkadaşlar ben daha önce 3660 ve 6630 kullandım 6630 dan baya memnundum mükemmel bir telefon ama bana bağzı problemler çıkardı ve kendinden soğuttu şimdi 3230 aldım ama bununda mesaj hafızası hafıza kartına geçmiyo nasıl geçirebilirim bilen varmı böyle bi program varsa lütfen yazın bana
 
karizma

karizma

Üye
Originally posted by birtanem_007@Aug 24 2005, 12:19 PM
ya arkadaşlar ben daha önce 3660 ve 6630 kullandım 6630 dan baya memnundum mükemmel bir telefon ama bana bağzı problemler çıkardı ve kendinden soğuttu şimdi 3230 aldım ama bununda mesaj hafızası hafıza kartına geçmiyo nasıl geçirebilirim bilen varmı böyle bi program varsa lütfen yazın bana
[post=142840]Quoted post[/post]​
Nokia sysmbian s60 yazılım bölümünde bu konuyla ilgili topic bakınız
orada konuyla ilgili açıklama verdim
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
S60_Messagges_Stories_in_MMC adlı uygulamayı telefona yükleyin ve sorununuz çözülsün. ;)


Adı geçen uygulama Dosyalar / Series 60 / Sistem Araçları Uygulamaları bölümünde mevcuttur. ;;)
 
msw

msw

Üye
Yada MsvDriveE programı
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Onlar aynı zaten. ;)
 

metintekin2

Üye
bence bazı soruları sormadan küçük bi araştırma yapılması iyi olur .
 
iOS Developer

iOS Developer

Üye
UFFF bu konu hakkında ne kadar çok topic açıldı ve ben keç keresinde dokuman bolumunu okuyun yazdım hatırlamıyorum...
 

birtanem_007

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım neden böle stres yapıyosunki görmemiş olamazmıyım ben 24 saat bilgisayar başında olan biri değilim işim var gücüm var zoruna gidiyosa cvp yazmassın olur biter.....
 

vormound

Üye
tamam abı tabıkı soracaksın... yoksa bu topıc nıye var...
 
cambaz

cambaz

Üye
yukarda adı geçen iki prg da benim telde çalışmadı help meee
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt