ben de daha önceden x6 aldı vardı sürekli hoperlörü patlayıp duruyordu en sonunda nokia türkiye ye mail attım bu 3.cü oluyor diye adamlar para iadesi yaptı bende biraz ilave yaparak n8 aldım...acaba sorun çıkarmı diye kuşkulu aldım ama 4 aydır 1 defa simkart hatası verdi başkada hiçbir arızasını göremedim
teknoloji şans işidir arkadaşlar...bütün firmalarda sektörü ne olursa olsun muhakkak ki hatalı parti üretimler çıkar çıkmayan inkar eder...geri kalan kısmını firmalar kendi içlerinde yada başka bir formullerle çözüm üretirler...
örn...nokia da çalışan bir personel gece vardiyasında uyuduysa vs..her türlü işi boşladıysa Nokia nın tepe yönetici ne yapsın...tabiki iş tespit kısmında o işcilere yada personele gerekli yaptırımlar yapılıyordur...zaten firmalar da
yöneticiler satılan mallara sonradan müdahale edebilirler..bunlar müşteriden gelen şikayetler doğrultusunda olur..ben o mamulü satmadıktan sonra o cihazların hatalı olduğunu anlayamam..
müşteri memnuniyetini sağlamak açısından da şimdilik gerçek anlamda üretimi durdurmuş olabilirler..
yada günde örn: 500 cihaz çıkartıyorduysa bunu 250 ye indirip hatasız seri olmasını sağlayabilirler..