Yeni modellerde arkadan sadece önde ki havayı üfler, bu üfleme derecesi ve sıcaklık ayarlanmıyor o sadece vantilatör gibi bir şey oluyorYeni arabaların neredeyse hepsinde bu arkadaki klima olayı mevcut. Mevcut olmayanda bile öndeki klimalar içeri dağıtım yapabiliyor.
94 model hondanın kliması artık insanı zehirler, polen filitresi onun değiştirilmediyse içeriye küf bile dağıtır, klima borularında mantar olmuştur artık onun94 model Honda Civic te bile sağlam bi klima mevcut
#
Yeni modellerde arkadan sadece önde ki havayı üfler, bu üfleme derecesi ve sıcaklık ayarlanmıyor o sadece vantilatör gibi bir şey oluyor
4 yada 3 kontrollü klima olursa o zaman fark oluyor
94 model hondanın kliması artık insanı zehirler, polen filitresi onun değiştirilmediyse içeriye küf bile dağıtır, klima borularında mantar olmuştur artık onun
İstenildiği kadar yenileme olsada işin içine eski model bir araba olursa, Türkiyede ki yollarıda buna dahil edersek zaten yıpranma payı 1 se bir arabanın, bizim yollarla bu 4 e hatta 5 e çıkar, eski arabaya masraf yapacağıma yeni alır kullanırım mantığı var bende, çünkü sanayiye gidilsede en sağlam ustayada emanet edilse araba, kesin bir yerini bozuyor. Eski model araba vardı elimde bir arada, 94 tü, yeni motor eklendi, aküsü değişti, ona rağmen her 2-3 ayda bir tekrar motor sorunu açtı, sayısını bilmediğim kadar ustaya gitti araba, zamanında sıfır alan sahibi bizdik aracın, hangi ustaya gittiysede bir yeri bozuldu, bir yeri düzeltildi ama hiç bir usta motorunu düzeltemedi, 3 kez sıfır motor takıldı, sorun motorda denildi, yenilendir rektefeye girdi, kablo değişti, arabanın masrafı kendisini geçti, yeni motor takılsa bile tekrardan motor sorunu oldu hiç bir usta sağlam hale getiremedi. Evin pencerelerini değiştiriyim dedim adam duvara balyozla girişip duvarı yıktı, 2 pencere sığacak yer açtı üstünede biraz fazla yıkmışız dedi. Yani anlayacağın bu devirde eski model 2. El araba bana göre masraf, doğru düzgün tamir edebilen olmuyor, o yüzden sıfırını bile almak daha ucuzArabayı motorundan sibop kapağına kadar dizayn eden insanlarız, afedersin eşeğe biner gibi binersen zaten zehirlemeyle kalmaz başına büyük dert açar [emoji57]
#
İstenildiği kadar yenileme olsada işin içine eski model bir araba olursa, Türkiyede ki yollarıda buna dahil edersek zaten yıpranma payı 1 se bir arabanın, bizim yollarla bu 4 e hatta 5 e çıkar, eski arabaya masraf yapacağıma yeni alır kullanırım mantığı var bende, çünkü sanayiye gidilsede en sağlam ustayada emanet edilse araba, kesin bir yerini bozuyor. Eski model araba vardı elimde bir arada, 94 tü, yeni motor eklendi, aküsü değişti, ona rağmen her 2-3 ayda bir tekrar motor sorunu açtı, sayısını bilmediğim kadar ustaya gitti araba, zamanında sıfır alan sahibi bizdik aracın, hangi ustaya gittiysede bir yeri bozuldu, bir yeri düzeltildi ama hiç bir usta motorunu düzeltemedi, 3 kez sıfır motor takıldı, sorun motorda denildi, yenilendir rektefeye girdi, kablo değişti, arabanın masrafı kendisini geçti, yeni motor takılsa bile tekrardan motor sorunu oldu hiç bir usta sağlam hale getiremedi. Evin pencerelerini değiştiriyim dedim adam duvara balyozla girişip duvarı yıktı, 2 pencere sığacak yer açtı üstünede biraz fazla yıkmışız dedi. Yani anlayacağın bu devirde eski model 2. El araba bana göre masraf, doğru düzgün tamir edebilen olmuyor, o yüzden sıfırını bile almak daha ucuz