Eğer Hattınız Yeni İse Avea'da Hat Alındığından İtibaren İlk 3 Ay Mobil Ödeme İşlemlerine İzin Verilmez.
Düzenleme: Belki de Hattınız Mobil Ödeme İçin Kapalıdır Bu Durumda Hattınızı Mobil Ödeme İçin Aktif Etmeniz Gerekmektedir.
Avea İçin Avea.com.tr'de Yer Alan Bilgilere Göre Aşağıdaki Adımları İzleyerek Mobil Ödemeye Açıp Kapatabilirsiniz.
- Eğer hattınız mobil ödeme kullanımına açık değilse, yalnızca ilk sefere mahsus olmak üzere "MOBİLODEME KAYIT" yazıp 5555'e kısa mesaj atabilirsiniz.
- Hattınızı mobil ödeme kullanımına kapatmak için "MOBİLODEME İPTAL" yazıp 5555'e kısa mesaj atabilirsiniz.