Arkadaşlar merhabalar;Birçoğunuzun bildiği gibi Lumia 1520 cihazlarda karşılaşılan kronik ekran probleminden ötürü cihazımı 16.Ocak.2015 tarihinde Teleservice'e gönderdim.Cihaz için ''cihaz değişim'' kararı çıktı.
Sürecin hızlandırılması,gereken müdahalenin yapılması ve oluşan mağduriyetin giderilmesi adına Nokia destek hattına gereken bilgilendirmelerde bulundum.Nihayetinde cihaz ile ilgili nihai karar ve karşılıklı görüşme kayıtlarımız Nokia datalarında mevcuttur.
Dün itibariyle Nokia destek hattını yeniden arayıp süreci değerlendirmeye kalktığımda;''Durum ile ilgilenildiğini,yurtdışından cihaz beklendiğini ve mağduriyetin biraz olsun hafiflemesi adına tarafıma bir hediye vereceklerini belirttiler.
Ben de hediye olarak kablosuz şarz aletini seçtim.
Şimdi bazılarınızın aklına şu gelebilir;''Nokia'da gelişme var,fakat hediye ile seni biraz daha ötelemişler''
Hayır arkadaşlar;Bahsettiğim gibi tüm görüşme kayıtları,cihaz ile ilgili süreç ve cihazın imei numarası datalarında kayıtlı,dolayısıyla hediye ne onları bu işten sıyırır,ne de benim başımı göğe erdirir.
Ayrıca cihaz 1 ay daha gecikirse,bu sefer mağduriyet katmerleneceği için hediye olarak kulaklık seçebilirim de
Süreç itibariyle hakem heyetine başvurup başvurmamak konusunda çekincelerim var/dı.Cihazın ilk sahibinin kimlik fotokopisi ve iletişim bilgileri bende olmasına rağmen,ben cihazı 3. şahıstan aldım.Dolayısıyla fatura olmadığından başvurup başvurmama konusunda çekincelerim oluştu.Bazı lumia sahipleriyle ve bu tür süreçleri deneyimlemiş arkadaşlarla görüştüğümde ise;''Dijital olarak herşeyin kayıtlı olduğunu,fatura sormadıklarını ve başvuru yapabileceğimi belirttiler''
Sizlerde eğer bu ve benzeri süreçleri yaşadıysanız,nasıl bir yol izlediniz ve bana önerileriniz neler olur?