Windows 7 Durduk Yere Donuyor. Yardım edin

Konu, 'Windows İşletim Sistemi Teknik Yardım - Destek' kısmında ThE VeNoM tarafından paylaşıldı. Okunma: 15046 | Cevaplanma: 11

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. arkadaşlar windows 7 ykledim ..ama zevkine varamıyorum ekran 10 -15 dk snra donuyor kalıyor öle bende reset atmak zorunda kalıyorum... bunun nedeni nedir.. ekran kartımın drıverleri güncel.. ya neden donuyor.. bi çözüm yok mu arastırdım.. hep gereksiz cevaplar var.. işallah iyi bir cevap bulabilirim..


    110yardım110 bunu beğendi.



  2. derdime çare bulun nolur :/ öncelikle bil. çok dolmuştu format attım sonra wind. 7 yükledim tek tek programlar kurmaya başladım bi 5 10 dk sonra bilg. dondu klavye mouse hiç birşey çalışmıo reset atıyorum baştan açıyorum tek çözümü bu esed nod32 silin dediler bi yerde öle yazıyodu kaldırdım proqramı yine aynı windows toolkit indirdim winds. 7 orjinal yaptım yine olmadı neler yaptım neler denedim yok artık çok sıkıldm bu bilg. donmasından lütfen yardım edin


    şimdidn tşklr :(


  3. Bu tip donmaların hertürlü çeşidi olur.Donanımsal da olabilir yazılımsalda.En basit çözüm baştan format atmayı dene.Donanım özelliklerin Windows 7 için yeterli mi ? Donanımlarında arıza filan var mı ?


  4. donmada genelde sorun ramdan kaynaklarınır veya işlemci fazla ısınıyor olabilir. tavsiyem ramleri çıkart slotları temizler birde işlemcinin soğtucu fanı bir temizle.


  5. Bilgisayrınızın Fanı aşırı derecede kir tutmuşsa Sebebsiz donmalar,Reset atma gibi sorunlar olur Bu sorunun çözümü ise fanı temzilemektir.

    Eyer Sorun hala devam ediyorsa Bilgisayarı aldığınız yere götürün veya servisine :)
    Garantiliyse Para almazlar,Eyer garantisiz ise belirli bir ücret talep edeceklerdir.


  6. craxli vin7 yakalanıyorsun sonra donmalar başlıyor


  7. Arkadaşım seni autorounlar sarmış bi kontrol et silinmeyen autoroun virüsleri .. Diye konu var forumda bu sana yardımcı olacaktır ..

    ----------Eklendi @ 19:56:24 ---------- Yazıldı @ 19:55:45 ----------

    Win 7 yi orjinal olsun tabii yoksa güncellemeler kilitler bilgisayarı ;)


  8. bilgisayarların donma sorunları genellikle yaa işlemcinin aşırı ısınmasından yaa ekran kartının ısınması yada powerdan kaynaklanır bu üçünüde gözden geçir bence internet cafelerde en çok bu sorunla karşılaşıyoruz bunlara genel bir bakım yap en iyisi fanları soğutma sağlayabiliyormu kontrol et






  9. arkadaşım arkadaşın sorunun aynısı bende var vistada xpde harika am awin7de bir süre sonra donuyor bu derde deva bulandan allah bin kere razı olsun ekran kartı driveri falanda işe yaramıo orjinal win7de işe yaramıo 100 kere format attım ama yine donuo
    sistem özellikleri
    2gbram
    1gb ekran kartı nvidia geforce gt5000
    intel pentium 4 anakart
    3.2 ghz çift çekirdek
    birşey düşünüyorum hard disk 80 gb sorun olur ??? lütfen yardım


Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. windows 7 donma sorunu çözümü

    ,
  2. windows 7 ekran donuyor

    ,
  3. pc donuyor win 7 fare islemiyor

    ,
  4. windows 7 yüklerken pc donuyor,
  5. windows 7 Wireless donma,
  6. durduk yere ekran kasıyor