Vodafone Sınırsız 35TL!!

Konu, 'Vodafone Genel Bilgiler / Haberler' kısmında paradox1026 tarafından paylaşıldı. Okunma: 45867 | Cevaplanma: 11

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Vodafone Sınırsız 35TL!!

    Vodafone reklamı vardı akşam ustu vodafone sınırsız 35Tl diodu yeni tarife die bilgisi olan varmı



    Yazan: paradox1026
  2. 35 ytl değil de 1 martta 59 .90 a sınırsız konuşma artı sms diye biliyoduk ama yinede bilen varsa açıklasın

  3. vodafone ve sabit hat sınırsız diyordu
    yaklaşık 2 aydır kullanılan faturalı cep limitsiz tarife

  4. ewt bnde şimdi gördüm sadece 35 tl dio ama küçük bi yazı wardı orda 47,25 yazıodu :D
    avea we turkcell den sonra şimdi vodefone da sınırsız kampanya yaptı

  5. arkadaşlar söylediğiniz şey sınırsız değil o tarifenin martta çıkacağı söyleniyor hem turkcelin sınırsızı felan yok nerden çıkarıyorsunuz avea nın var vodafoneninde çok yakında...

  6. Cep Limitsiz Faturalının reklamı yapılıyor..

    farklı ve daha güzel şekilde..

  7. turkcell in sınırsız yok ama 65 tl ye turkcell içi sınırsız bi de 600 dk her yöne wardı. 10 saatte herkeze yeter heralde die sınırsız diolar. 10 saatın fiyatını tam olarak bilmiom nasıl bişi numara taşıyınca oluo galiba.

  8. vodafone faturalı hat satıyorsun ama tarifelerini halen bilmiyorsun
    ilahi paradox
    bu tarife aylardır var.


  9. :op:hay Ağzına sağlık...

  10. halen diyorsun gireli 2 gün oldu bu 1.
    2.öğrenmek ve ögretmek için burdayız.
    3.herşey hemen öğrenilmez senin benden istediğin 2 günlük bebeğin 3 gün yurumesi tarzı birşey

  11. Vay be bi vodafone kalmıştı oda çıkardı. Helal be

  12. arkadasım var ben geçtim hatta ayda 35 telsimlere bedava konusma +6 tl de verdinmi sms de bedava baska hattalrı aradıgında belli bi fiyat yazıyorlar

Vodafone Sınırsız 35TL!! konusuna benzer içerikler

  1. Vodafone SINIRSIZ MESAJLASTIRACAK! ( 28 Şubat 2009 | Vodafone Genel Bilgiler / Haberler )

    Vodafone bir süre sonra çıkaracağı avantajla HER YÖNE SINIRSIZ MSJ Gönderme avantajı sağlayacak Detaylar belli değil ancak CEPLİMİTSİZ Kontorlu tarife olması bekleniyor Ayrıntıları paylasacağım.
  2. Vodafone Sınırsız İnternet Uygulamalara girmiyor. ( 8 Temmuz 2011 | Symbian^3 Genel )

    ya sınırsız internet aldım vodafone dan nimbuzza bağlanabiliyorum ama facebook uygulamalarına bağlanamıyorum çıldırıcam.. vodafonu aradım internete bağlanmanızda ayarlarınızda her hangi bir sorun yok, uygulamaları kontrol edemiyoruz dedi... nasıl...
  3. Vodafone Sınırsız İnternet Adil Kullanım ( 8 Temmuz 2011 | Vodafone Destek / Sorun / Şikayet )

    Adil kullanımı 100 Mb mış. Peki ne kadar kullandığımızı nasıl sorgulayabilriiz ?
  4. Vodafone Sınırsız Net... ( 10 Mayıs 2012 | Symbian S60v3 Destek )

    Vodafone da günlük ,haftalık veya aylık sınırsız internet var mı? Varsa söyleyebilir misiniz?
  5. vodafone sınırsız net bezaman gelır ( 26 Haziran 2013 | Vodafone Destek / Sorun / Şikayet )

    Arkadaşlar vodafone sınırsız net nezaman gelır
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
02 Eylül 2015 Çarşamba - 17:49:44