Faturalı Vodafondan Başka GSM Operatörüne Geçiş

Sponsorlu Bağlantılar

orhanacan

Üye
    Konu Sahibi
Vodafondan Başka GSM Operatörüne Geçiş
VODAFON GSM şirketinden inanarak ve güvenerek sabit hat aldım, bir yıllık kamu tarifesiyle başladığım yolda her ay uçurumdan aşağıya düştüm. Bir ay tarife tutarı olmaz mı kardeşim? Benim yani hizmet alanın hatasıdır diyeceksiniz, Eee.. siz, zaten açık kapı bırakmadığınız için başka çaremiz var mı? Hata ve Yanlış Vodafonda olmaz (!) , bunu gördük ve yaşadık, velhasıl yaklaşık üç yıl tarifeyi aşan uçurumdan düşe kalka ölmeden başka bir GSM operatörüne sadece kampanya avantajından geçiş yaptım. Yahu..kardeşim, sen misin başka GSM operatörüne geçiş yapan son faturayı ödedim, daha ay başlamadan bir gün erken kapanmadı diye veya özellikle kapatmadılar bana yılların toplam faturasını çıkardılar. Başka operatöre geçiş yapmanın suç olduğunu da belirtseydiniz de biz de ona göre hiç vodafona geçmeseydik. Malumunuz bu kadar fatura NEDEN? Diye sordum, Eeee.. siz mi ? başka operatöre geçersiniz misali demeden tarife dolmadan bir yıl olmadığı için cezalı oldunuz ve konuşmadığınız aylarında parasını birgünü bir ay yaptık ve size fatura ettik dediler. (Hizmet Birimleri) İyi de kardeşim, benim bir yıllık taahüdüm vardı ve diğer yılı siz uygun gördünüz dedim, ben bir yıl dolmadan ayrıldığında ceza ödeyeceğimi anlamadım. İyi de anlayacaksın kardeşim derseniz, haklısınız... normal olarak siz telefonda bu taahüdü onayladınız dediler ama acaba bu canlının duyma özürlü olup olmadığı bir yana sözle anlaşma herhalde sadece Türkiye Cumhuriyetinde olacak ki.. itirazlarıma rağmen biz haklıyız dediler. Herhalde müşteri olarak haklısınız deseydiniz geri dönecektim. İbret-i alem olsun diye faturayı ödedim, baktım ki.. Vodafonda sıralı amirler cirosunu arttırmadan herhalde makam tenzili yapamıyorlar ki.. bizim fatura vodafonu kurtarması adına ödedim. Müşteri hizmetleri iş fatura olunca müşteri blendır merkezi gibi çalıştı, herkes sanki bir anda düşmanım oldu, Acaba..! Vodafon Türkiye Genel Müdürü veya Yönetim Kurulu satışlar düşerse çalışanlarını işten mi atacak ki.. bu kadar insanı bir tarafa bırakıp faturayı tahsil etmek adına savaş vermekteler. Yoksa, Vodafonun bu kadar reklam ve söylemleri ne kopartırsak kardır adına mı anlamak mümkün değil. Üzüldüğüm tek nokta kendisini dünya iletişim firması gibi ortaya atan bir firmanın üç kuruşluk fatura peşinde koşmasıdır. Şimdi bunun bir hizmet sistemi olduğunu söyleyeceksiniz? Ben burada Vodafonla tartışmak adına bunları dile getirmediğimi özellikle bilmenizi isterim. Zaten şahsımın vodafone nazarında haklı haksız olmasının hiçbir anlamı yok, dinleyen de zaten yok, biz anlaşmamıza ve tarifeye göre almamız gerekiyor diye vatandaşın hata ve yanlış yapması için belki de dua eder durumda personel çalışıyor. İyi de kardeşim, dünyanın hiçbir anayasasında telefonla taahüt olmaz, hasbel kader insanın duymayacağı, anlamayacağı, özürlü olması ihtimali bunlar firma için hiçbir anlam ifade etmiyor. Çünkü nasıl olsa avukata verir, yıllarca parasını aldığımız insanın en son da canını alır, tatlısını yeriz düşüncesi ile hizmet verilmez kardeşim. Esasen çıkartılan faturayı ödemeyecektim ama ödemekte bir cevaptır diye ödedim. Fakat hakkımı da helal etmiyorum. Haftalarca bulunduğum yerde vodafon çekmedi, kapsama alanı reklamlarında buraya uğramıyorlar herhalde. Yine de bu hat sorunlarını biz anlayışla karşıladık ama Vodafon için anlayış sadece işin maddiyat yönü olmalı ki.. mağdur olmama rağmen nedense o zaman neden faturadan düşüm yapmadılar. Çalışanlarınız için hizmet kayıtsız şartsız firma menfaati olduğu sürece müşteri hakkı, müşteri itirazı sadece formalite olmalı. İstediğiniz kadar firma olarak kendinizi haklı düşünün, önemli olan şahsımın sizi haklı görmemesidir. Şu kadar büyüdük, bu kadar ciro yaptık, Türkiyenin ikinci büyük GSM operatörüyüz, Dünyada sıramız belli diyen firmaya sözüm fatura tahsil etmekle büyüklük olmaz, parayla da büyüklük olmaz, büyüklük hakkını helal eden insanlarla olur. İnşallah bu konuyu yazılı ve görsel basın dahil internette bu konuda ki mağduriyetimi dile getirmek bir mağdurun hakıdır diye düşünüyorum. Buradan, arkadaşlara da vodafone konusunda aynı hatalara düşüp mağdur olmamaları adına yazmayı vebal olarak uygun gördüm. Zaten, vodafone firmasının umurunda olmadığı için onlara yazmak bir anlam ifade etmiyor. Şuan vodafondan kurtuldum ya.. hakları olmayan parayı da almış olsalar onların kaybettiği gerçeği ortadadır. Hiç mi vodafonun sadece maaşını düşünmeyip hakkını koruyacak çalışanı yok mudur bunu merak ediyorum. Şimdi sadece tüm bunlara gülüyorum. (!) kendini ayakta tutan müşterilerinin hakkını korumayan, ne olursa olsun kendini haklı göstermek adına çalışan firmanın büyüklüğü demek ki sadece benim 150 lira faturam kadarmış vesselam.
 


Üst Alt