Turkcell global bilgi çalışanları evden hizmet verecek

Konu, 'Turkcell Genel Bilgiler / Haberler' kısmında Karahasan tarafından paylaşıldı. Okunma: 5140 | Cevaplanma: 4

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Çağrı merkezlerinde evden hizmet dönemi başladı

    TURKCELL GLOBAL BİLGİ ÇALIŞANLARI EVDEN HİZMET VERECEK

    Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörüne kazandırdığı yeni sistem ile satış operasyonlarının bir bölümünü, evden çalışan müşteri temsilcileri ile yürütecek.

    Yaptığı pilot çalışmalar sonucunda, evden çalışan müşteri temsilcilerinin verimliliklerinin arttığını tespit eden Turkcell Global Bilgi, satış operasyonlarının evden gerçekleştirilmesini sağlayan bir altyapı kurdu. Esnek çağrı merkezi yönetimi için önemli bir fırsat sunan uygulama; çalışma ortamına bağlılığı kaldırarak, klasik çağrı merkezi uygulamalarına göre yüzde 20- 30 arasında tasarruf sağlıyor ve satış başına maliyeti düşürüyor.

    Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Dünyada 50 binin üzerinde evden çalışan müşteri temsilcisi bulunuyor. Bu sayının 2012 yılında 90 bine ulaşması bekleniyor. Dünyadaki büyük ölçekli çağrı merkezi firmaları evden çalışan müşteri temsilcilerini her geçen gün artan oranda kullanıyor. Özellikle Kuzey Amerika’da bu konuda önemli bir pazar oluştu” dedi.

    Çağrı merkezi sektöründe bir ilk

    Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, Türkiye’de de engelli müşteri temsilcilerinin, evlerinden hizmet vermelerini sağladıklarını hatırlatarak, bu sistemi Türkiye’de ilk defa satış operasyonlarında uygulayarak İzmir’de toplam 12 kişilik bir ekiple çalışmaya başlandığını ve alınacak iş sonuçları doğrultusunda ekibin diğer şehirleri de içine alacak şekilde genişletilmesinin planlandığını söyledi.

    Yeni iş yapış modeliyle birlikte, klasik çağrı merkezi yönetim modellerinden farklı bir modele ihtiyaç duyan Turkcell Global Bilgi, bu çerçevede işe alım, yönetim, koçluk, eğitim ve performans değerlendirme sistemlerini de yeniledi.

  2. oh ne ala :)

  3. çok güzel bir hareket, ev hanımlarına ve ayrıca evlere ek gelir sağlar tebrikler turkcell :oke:
  4. Evet gerçekten de ev hanımları için iyi. Ama sadece hanımlar olmamalı:-) Haber için teşekkürler karahasan kardeşim
  5. rica sağol kardeşim
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.