Turkcell - Acil Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pcmaniakk

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell - Acil Yardım
Arkadaşlar 1 haftadır telefonumun internetini kullanamıyorum. Telefondan

0.facebook.com'a girsem bile ;


"Yetkilendirme Başarısız" yada "Ağ Geçidi İzin Vermiyor" diye hatalar veriyor.

Ayrıca 2222'ye yolladığım mesajlarda da "Gönderme Başarısız" diyor.

Benim bildiğim aktif dönemin tamamen bitmesi için 6aylık bir sürenin geçmesi gerekiyor Turkcell'de. Ben ise TL kredi yükleyeli henüz 3 ay oldu.

Turkcell Müşteri Hizmetlerini aradım;

Bana dediler ki hattınızı başka telefona takıp yeniden deneyin. Hattı başka telefona taktıp yine aynı sonuçla karşı karşıya kaldım. Turkcell yetkilisi hattıma internet ayarlarını yolladı ama yinede bağlanamadım!

Daha önce bu tip bir durumla karşı karşıya kalan oldu mu hiç?
 


S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Bildiğiniz bilgi hatalıdır. TL yüklemenizin 3 ay içinde yükleme yapılmadığı taktirde hattınız aramalara - data kullanımlarına - SMS kullanımlarına kapanır. Toplamda 6 ay dolduğunda hattınız dışarıdan aranmalara da kapanacaktır.
 

pcmaniakk

Üye
    Konu Sahibi
Tamam haklısınız da ben bu mesajdan sonra 7TL yükledim hattıma. Ama değişen bişey olmadı. Durum hala aynı. Yukarıda anlattığım gibi. :S
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Arkadaşım senin için araştırdım yukarıda benim söylediğim bilgide yanlış olduğunu gördüm. Ekleyeceğim yazı Turkcell.com.tr'den alıntıdır.'
Aktif dönem: İlk altı ay (ilk 180 gün) hat aramaya ve gelen aramaya açıktır.
Yarı aktif dönem: Sonraki üç ay (180-270 gün arası) Hat sadece gelen aramaya açıktır. Toplam dokuz ayın sonunda hat giden ve gelen aramalara kapanır ve hat iptal olur.'

O zaman geriye şu kalıyor hattınıza kısıtlama getirmiş olabilirisiniz. Tavsiyem Turkcell online işlemlere girerek hattınızın durumuna bakmanız. Herhangi bir kısıtlama var mı onu kontrol edin.
 

pcmaniakk

Üye
    Konu Sahibi
Online işlemlere baktım. Herhangi bir kısıtlama yok. BKNZ :




Turkcell'i aradım. Onlarda durumu anlayamadılar. Biz durumu araştırıp 48saat içinde size ulaşıp bilgilendirmeye çalışacaz dediler. :/
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
Allah allah tekrar ara müşteri hizmetlerini, tekrar hattı aktif etmelerini söyle.
 
h716043

h716043

Üye
banada 5 sene önce aynı böyle olmuştu müşteri hizmetlerini aradım onlarda beni teknik servise bağladı sorun ise şebeken dediler yani hattın bulunduğun yerdeki şebeke tarafından gözükmüyor dediler sonra bi dilekçe yazdılar hattı tamamen kapattılar sonra tekrar açtılar bunuda 2 dakikada yaptılar sonra teli kapatıp açtım düzeldi yani sen başka bi yere geç düzeliyorsa sorun şebekedendir çünkü ben evdeyken oluyor işe gittimde ise olmuyordu
 

pcmaniakk

Üye
    Konu Sahibi
Yok valla. Dedikleriniz de yaptım fakat sorun hallolmadı. Şebeke her yerde gösteriyor. Ama nereye gidersem gideyim sorun hep aynı... :/ 48 saat içinde haber verecez demişlerdi bugun eğer 48saat içinde bir sonuç çıkmazsa hattımı Vodafone'a taşımayı düşünüyorum. Turkcell hattımdaki 7TL'yi nasıl Vodafone hattıma aktarabilirim acaba?? Bir bilginiz var mı?
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Yok valla. Dedikleriniz de yaptım fakat sorun hallolmadı. Şebeke her yerde gösteriyor. Ama nereye gidersem gideyim sorun hep aynı... :/ 48 saat içinde haber verecez demişlerdi bugun eğer 48saat içinde bir sonuç çıkmazsa hattımı Vodafone'a taşımayı düşünüyorum. Turkcell hattımdaki 7TL'yi nasıl Vodafone hattıma aktarabilirim acaba?? Bir bilginiz var mı?

Dostum taşıma işlemin gerçekleştiğinde Turkcell 'in bu sayfasından Bireysel İade Talebi -> TC Vatandaşları yolunu izledikten sonra gelen sayfada senden GSM numarası TC kimlik numarası (hat sahibinin) ve İBAN numarası istenecek ve hattında kalan TL 'ler banka hesabına yatırılacak. Reklam gibi olmasın tüm operatörleri kullanıyorum ama Vodafone'den pişman olmazsın :oke:
 

pcmaniakk

Üye
    Konu Sahibi
Dostum taşıma işlemin gerçekleştiğinde Turkcell 'in bu sayfasından Bireysel İade Talebi -> TC Vatandaşları yolunu izledikten sonra gelen sayfada senden GSM numarası TC kimlik numarası (hat sahibinin) ve İBAN numarası istenecek ve hattında kalan TL 'ler banka hesabına yatırılacak. Reklam gibi olmasın tüm operatörleri kullanıyorum ama Vodafone'den pişman olmazsın :oke:


Hattımı Vodafone taşıdıktan sonra mı istekte bulunmam gerekiyor değil mi? Yani şimdi değil.
 

pcmaniakk

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada, Turkcell benim sorunumu halletmiş. Yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. :)
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Hattımı Vodafone taşıdıktan sonra mı istekte bulunmam gerekiyor değil mi? Yani şimdi değil.

Geçen yazımın başında 'Dostum taşıma işlemin gerçekleştiğinde' diyerek başlamıştım zaten burada da Vodafone'ye taşındıktan sonrasını kastetmiştim yani sorunuzun cevabını vermiştim aslında :)

Ve sorununuzun çözülmesine sevindim geçmiş olsun :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt