turkcell 10tlye heryöne konuşma paketi(istek)

Konu, 'Turkcell Destek / Sorun / Şikayet' kısmında rapidline tarafından paylaşıldı. Okunma: 178576 | Cevaplanma: 19

  1. sms ve internet gerekmiyo sadece konuşma paketi lazım 10tl en fazla 14tl verebilirim

  2. Fırsat12 var 180dk 180sms heryöne 12Tl
  3. Bu iyiymiş bende yapayım bari bu ay. Teşekkürler
  4. Turkcell şöyle aylık3tl ye 30dakka 4tl ye 40dakka 5tl ye 50dakka.... Gibi paketler çıkarsa çok daha iyi olur.8tl ye 80dakka vardı ama nasıl yapıldığını bilmiyorum.
  5. Aynen haklısın öyle paketler lazım senin dediğin paket de Turkcell içi 80dk ayda 4gün sınırsız konuşma için
    KAT KAT yazıp 2222’ye göndericeksiniz.
  6. her yöne mi?
  7. Evet kardes. Zaten yazmış oraya.
  8. 10 tl ye haftalık heryöne konuşma alabilirsin
  9. haftalık değil aylık lazım
  10. interneti hallettin demi.:)her yöne 80dakka vardı 8tl ye.nasıl yapıldığını öğrenbi müşteri hizmetlerinden felan.
  11. sayende:D bakıyım ona
  12. turkcelll de kişiye özel kampanya çoktur.örneğin 19tlye 500dakika her yöne verir.12 tlye 180 dakika artı 180 sms.20tlye 300dakika ve sms her yöne.ama nedense ben bu 3ünden hiç bir zman yararlanamadım.ne zman bunları almaya kalksam ya kampanya sinirlı diye mesaj geliyor ya da bu kampanyaya katılım hakkınız bulunmuyor diyor.uyuz ediyor resmen adamı:)
  13. gerek kalmadı 20tl yükleme yaptığımda zaten 100dk 300sms geliyomuş
  14. beyler 180 dk sms 180 konuşma nasıl yapılıyo
  15. FIRSAT12 yazıp 2222 ye yolayacaksın kardeş 180 dk + 180 sms için

    - - - Eklendi - - -

    5087 ye evet yazıp gönderince her yöne 80 dk paketine hakkınız varsa katılmış olursunuz.
  16. evet yazıp 5087 gönder
  17. arkadaşlar bunu her töne olduguna eminmisiniz....
  18. 20 tl ve üzeri yükleme yaparsan sana özel diye bir teklif geliyor 10tl heryöne 200 dk ama benım tarifem bizbize hepsinde oluyormu bilemem SOHBET200 yazın 2222 gönderin
  19. [COLOR=""][SIZE=""]10 liraya her yöne 200 dakika var, artı isterseniz 3 liraya her yöne 2.000 sms veriyor. 200 dakika için SOHBET200---> 2222 bunun yanında mesaj paketi için EKSMS--->2222. Ben çok memnunum ama artık yetmiyor 200 dakika :))))[/SIZE][/COLOR]
  20. beni kampanyaya katmıyorlar ne yapmam lazım benim hat türkcell

    - - - Eklendi - - -

    aynen benimde öyle oluyo

    - - - Eklendi - - -

    fırsat 12 yaz 2222 ye gönder
Yüklüyor...

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. turkcell her yöne konuşma paketleri

    ,
  2. turkcell 10 tl konuşma paketleri

    ,
  3. turkcell konuşma paketleri nasıl yapılır

    ,
  4. turkcell her yöne dakika paketleri,
  5. turkcell heryone konusma,
  6. turkcell 10 tl konuşma paketi,
  7. turkcell 10 tl ye aylık konuşma paketleri