StatTrak
Üye
Teleservice ve Sony Izdırabı Vol2 Dal İçeri
Evet arkadaşlar daha öncede bir konum olmuştu görenler bilir tekrar baştan yazma durumundayım ama
Şubat 2 2015'de Sony Xperia Z3 aldım, 2-3 hafta sonra (17 günlükken) telefonda kasa açıklığı ve sallayınca içinden sanki parçalanmış gibi ses geldiğini farkettim ve derhal aldığım yere götürdüm. PowerService bölümündeki elemanlara cihaz değişimi istediğimi söyledim ve 3-4 iş günü sonra cihazım Teleservice'ye ulaşmış. 20 günü geçti 26.günde mesaj geldi cihazınız gelmiştir diye değişim yapılmış bende sevindim ve cihazı bıraktığım yere gittim sıfır kutu cihazı alıp eve gittim. Eve geldiğimde yeni cihazın sim kartını okumadığını ve ayrıca ışık sızması kronik sorunu olduğunu farkettim ertesi gün sabahı tekrar yolladım servise bu sefer sinirli bir şekilde durumuda belirttim.
2-3 gün önce teleserviceyı aradım değişim yapılmadığını, yazılım güncellemesi yapıldığını ve sorunun düzeldiğini söylediler. Ancak cihazda ışık sızmasıda var bunun için değişim gerekiyor ve büyük ihtiamalle kasa açıklığı da var. Şimdi cihaz elime geçince tekrar kontrol edeceğim ve para iadesi isteyeceğim. Benim merak ettiğim şey cihaz 3-4 gün sonra elime geçecek aldığım zaman tüketici haklarına mı gideyim yoksa tekrar servise para iadesi isteği için mi vereyim? Ve para iadesi için koşullar nelerdir ?
Şubat 2 2015'de Sony Xperia Z3 aldım, 2-3 hafta sonra (17 günlükken) telefonda kasa açıklığı ve sallayınca içinden sanki parçalanmış gibi ses geldiğini farkettim ve derhal aldığım yere götürdüm. PowerService bölümündeki elemanlara cihaz değişimi istediğimi söyledim ve 3-4 iş günü sonra cihazım Teleservice'ye ulaşmış. 20 günü geçti 26.günde mesaj geldi cihazınız gelmiştir diye değişim yapılmış bende sevindim ve cihazı bıraktığım yere gittim sıfır kutu cihazı alıp eve gittim. Eve geldiğimde yeni cihazın sim kartını okumadığını ve ayrıca ışık sızması kronik sorunu olduğunu farkettim ertesi gün sabahı tekrar yolladım servise bu sefer sinirli bir şekilde durumuda belirttim.
2-3 gün önce teleserviceyı aradım değişim yapılmadığını, yazılım güncellemesi yapıldığını ve sorunun düzeldiğini söylediler. Ancak cihazda ışık sızmasıda var bunun için değişim gerekiyor ve büyük ihtiamalle kasa açıklığı da var. Şimdi cihaz elime geçince tekrar kontrol edeceğim ve para iadesi isteyeceğim. Benim merak ettiğim şey cihaz 3-4 gün sonra elime geçecek aldığım zaman tüketici haklarına mı gideyim yoksa tekrar servise para iadesi isteği için mi vereyim? Ve para iadesi için koşullar nelerdir ?