Tavsiye Teleservice ve Sony Izdırabı Vol2 Dal İçeri

Sponsorlu Bağlantılar

StatTrak

Üye
    Konu Sahibi
Teleservice ve Sony Izdırabı Vol2 Dal İçeri
Evet arkadaşlar daha öncede bir konum olmuştu görenler bilir tekrar baştan yazma durumundayım ama

Şubat 2 2015'de Sony Xperia Z3 aldım, 2-3 hafta sonra (17 günlükken) telefonda kasa açıklığı ve sallayınca içinden sanki parçalanmış gibi ses geldiğini farkettim ve derhal aldığım yere götürdüm. PowerService bölümündeki elemanlara cihaz değişimi istediğimi söyledim ve 3-4 iş günü sonra cihazım Teleservice'ye ulaşmış. 20 günü geçti 26.günde mesaj geldi cihazınız gelmiştir diye değişim yapılmış bende sevindim ve cihazı bıraktığım yere gittim sıfır kutu cihazı alıp eve gittim. Eve geldiğimde yeni cihazın sim kartını okumadığını ve ayrıca ışık sızması kronik sorunu olduğunu farkettim ertesi gün sabahı tekrar yolladım servise bu sefer sinirli bir şekilde durumuda belirttim.

2-3 gün önce teleserviceyı aradım değişim yapılmadığını, yazılım güncellemesi yapıldığını ve sorunun düzeldiğini söylediler. Ancak cihazda ışık sızmasıda var bunun için değişim gerekiyor ve büyük ihtiamalle kasa açıklığı da var. Şimdi cihaz elime geçince tekrar kontrol edeceğim ve para iadesi isteyeceğim. Benim merak ettiğim şey cihaz 3-4 gün sonra elime geçecek aldığım zaman tüketici haklarına mı gideyim yoksa tekrar servise para iadesi isteği için mi vereyim? Ve para iadesi için koşullar nelerdir ?
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Malesef kavga etmeyince , bağırıp çağırmayınca insanların bu hallerinden dolayı suistimal ediyorlar. Benim monitörümde ölü piksel çıkmıştı , gittim durumu kibarca anlattım ama değiştirmediler. Baktım olmayacak , ben de biraz tatsızlık çıkarmaya başladım. Tabi argo veya küfür olmadan sesimi yükselttim. Olmazsa monitörün markasının ismini vererek onlarla görüşmek istediğimi ve yaptıkları bu davranışı anlatacağımı söyledim. Bir saat önce kavga ettiğim adamlar sütten çıkmış ak kaşık oldular. Yani demek istediğim ; sen de bu sefer benim yaptığım gibi yap. Biraz hakkını savun. İşe yaramazsa tüketici haklarına gideceğini söyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN

StatTrak

Üye
    Konu Sahibi
Telefon geldi, sim kartı sorunu çözülmüş, 5.0.2ye güncellenmiş, sağ alt köşede ışık sızması ve kasa açıklığı farkettim ne yapayım sizce servise mi yoksa tüketici hakları mahkemesine mi vereyim ?
 
Death Punch

Death Punch

Üye
Bence uğraşmaya değmez telefonu iade et paranı al ama açıldı diye iade almayabilirler iade almazlarsa yukarıda ki arkadaşın dediği gibi yap bağır çağır hakkını ara
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
isik sizmasindan dolayo degisim iste. artik sonrakinde kasa acikligi varsa bisey demek demek ki normal bi durum. su gecirecek kadar aciklik var mi ki
 
karayel90

karayel90

Üye
Teleservice mi allah düşmanımın başına vermesin türkiyenin en kötü telefon teknik servis firması.

Telefon alacaksanız servisi teleservice mi olduğuna bi bakın derim eğer o firmaysa kesinlikle o telefondan uzak durun garantide %100 sıkıntı yaşarsınız
 
  • Beğen
Tepkiler: StatTrak ve H.TOGAN

StatTrak

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar bugun sonyi aradim bi arkadas yardimci oldu dedi kesinlikle haklisiniz cok mahcupuz falan filan anliycayniz baya yavsadi neyse dedim kactir veriyorum servise gerekeni yapin artik ya 0 duzgun bi cihaz verin yada parami verin dedim para iadesi hukuki yollarla oluyormus ancak ama cihazin yenisini vereceklerini soylediler ve evet suana kadar gormus oldugum en berbat teleservice. Bence firmalar kendi teknik servislerini kursunlar ve KVK,teleservice gibi firmalarda kapatilsin cok kisiyi magdur ediyorlar cunku.

Son olarak telefon alacaklara da tavsiyem media marktdan bişey almayın adamlar zannedersem teşhir urunu veya ayıplı mal satıyorlar 2 cihaz aldim oradan ikiside sorunlu cikti
 
karayel90

karayel90

Üye
Tüketici hakları hakem heyetine başvurabilirsin dahada sorun çıkarırlarsa
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
269
emreli01
Cevap
11
Görüntüleme
601
MAERKEK
Cevap
0
Görüntüleme
519


Üst Alt