LVNDE
Üye
TELESERVİCE hakkında bilinmesi gerekenler..
Merhaba arkadaşlar
Cep telefonu hayatımızın vazgeçilemez birer parçası oldular.Artık herkesin kullandığı bir cihaz doğal olarak birçok alanda iş sahası oluşturdu.TELESERVİCE'de cep telefonlarının garanti altına alındığı bir firma.Yani cihazınız eğer TELESERVİCE tarafından garanti altına alındı ise bozulduğunda telefonunuz tamir olmaya bu firmaya gider.En son çıkan yasaya göre cep telefonunuz garanti firmasında kayıta alındıktan 20 iş günü sonra elinize gelmezse size sıfır (0) telefon yada faturada yazan ücreti ödemek zorundalar.Buraya kadar anlattıklarım hiç bilgisi olamayan bir vatandaş için aklındaki soruların bir kısmını kaldırmıştır umarım.
Bundan 5 ay önce 20 günlük cihazımın anlayamadığım bir nedenden ekranı karardı.Telefoncuya götürdüm ve bana ''Cihazın yeni olduğu için seninle daha çabuk ilgilenirler 1 hafta en fazla 15 gün sürer'' dedi.Bende iyi düşüncelerimle birlikte cihazımı bıraktım ve çıktım telefoncudan.Telefonumu verdikten 4 gün sonra TELESERVİCE'nin ''Cihazımın durumu'' butonunda 15 haneli IMEI numarasını girdiğimde kayıt altına alındığını gördüm.Üniversite öğrencisi olduğum için cep telefona acil ihtiyacım vardı.Ben cihazımın daha erken gelmesi için sürekli PTT'den gidip aradım.Parçanın yurt dışından geleceğini ve parça beklediklerini söylediler sürekli.
Aradan zaman geçti ve cihazım serviste 20'inci iş gününü doldurdu.21'inci gün ben Tüketici Haklarında nefesimi aldım.Gerekli belgeleri doldurdum.Tam 2.5 ay süren dava sonunda sonuçlandı.İşin garibi ben 3 aya yakındır sürekli telefonla aradığın sekreter bana ''Cihazınız parça bekliyor'' demişti,elime tüketici haklarının gönderdiği belge ulaşmadan 1 gün önce cihazın tamir edilmiş halini gönderdiler ve '' Telefonunuz tamir edildi.Cihazınızı alabilirsiniz'' diye arayıp söylediler.Allah'tan gidip almadım.Ertesi gün tüketici haklarının bana gönderdiği belge geldi.Ben dilekçemin sonunda paramı istiyorum ibaresi kullanmadığım için bana (sıfır) cihaz hakkı verdiler.Kabul etmek zorunda kaldım.Çünkü 2.5 ay daha beklemek istemedim.
Bana Tüketici Haklarının gönderdiği belgede 15 gün taraflara karara itiraz hakkı verildi.15 gün bekledim ve 15 gün de sonunda bitti.Ne arayan var ne soran var.15 karara itiraz süresinin bitmesinin üzerine 1 ay geçti.5 gün önce sabah cep telefonu aldığımız yer bizi arayarak dükkana gelmelerini söyledi.Kalktık gittik.Bizi yine oyalayan sözlerden sonra icraya gideceğimizi söyleyince Teleservice Müşteri Temsilcisini aradı.Bende konuştum yetkili ile.Bize gönderdikleri belgeyi imzalamamız sonucunda 3 gün içerisinde telefonumuzu göndereceklerini söylediler.Belgede o kadar küstahça şeyler yazıyordu ki o anki duygularımı anlatamam.Aklımda sadece ''Teleservice'den ... marka ürünü teslim aldım ve tüm haklarımdan vazgeçiyorum'' ibaresi kaldı.Telefondaki yetkiliye ben tazminat davası açacağım size dediğimde bana ''Sen aç ben buradan bir şekilde hallederim'' dedi.
Hemen icra müdürlüğüne gidip gerekli belgeleri doldurdum.Bana perşembe günü icra memurları ilgilenecek dediler.Bugün perşembe ve beni bilgilendirmediler sadece 1 kaç gün beklemem gerektiğini söylediler.Eğer şimdi icra memurları da halledemezse avukat tutup tazminat davası açacağım.Bilmiyorum acaba tazminat davası açma hakkım var mı ? Sonuçta 5 aydır telefonum verilmedi ve telefonum yok.Bu süreç içerisinde ki maduriyetim göz önüne alınırsa bana sadece telefon vermemesi lazım mahmekenin.
Ben düşünmeden araştırmadan telefon aldım başıma bunlar geldi.Yeni telefon alacak arkadaşlar bu konuyu 1 kez okuyup neyin ne olduğunu bilip öyle alışveriş etsinler diye uğraşıyorum.Firmadaki müşteri memnuniyetinin bir göstergesi;
Bugün tam olarak telefonumu TELESERVİCE'ye vereli 129 gün oldu.İcra Memurlarına tam 30 TL verdim ama 2 hafta mühlet istediler.Alacaklarını da zannetmiyorum ama tek güveneceğim orası kaldı.Yoksa mahkeme kapılarında 1 seneye yakın çürüyeceğim.
Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim..
Bilgilendirme amaçlı açılmış Facebook sayfası için
Cep telefonu hayatımızın vazgeçilemez birer parçası oldular.Artık herkesin kullandığı bir cihaz doğal olarak birçok alanda iş sahası oluşturdu.TELESERVİCE'de cep telefonlarının garanti altına alındığı bir firma.Yani cihazınız eğer TELESERVİCE tarafından garanti altına alındı ise bozulduğunda telefonunuz tamir olmaya bu firmaya gider.En son çıkan yasaya göre cep telefonunuz garanti firmasında kayıta alındıktan 20 iş günü sonra elinize gelmezse size sıfır (0) telefon yada faturada yazan ücreti ödemek zorundalar.Buraya kadar anlattıklarım hiç bilgisi olamayan bir vatandaş için aklındaki soruların bir kısmını kaldırmıştır umarım.
Bundan 5 ay önce 20 günlük cihazımın anlayamadığım bir nedenden ekranı karardı.Telefoncuya götürdüm ve bana ''Cihazın yeni olduğu için seninle daha çabuk ilgilenirler 1 hafta en fazla 15 gün sürer'' dedi.Bende iyi düşüncelerimle birlikte cihazımı bıraktım ve çıktım telefoncudan.Telefonumu verdikten 4 gün sonra TELESERVİCE'nin ''Cihazımın durumu'' butonunda 15 haneli IMEI numarasını girdiğimde kayıt altına alındığını gördüm.Üniversite öğrencisi olduğum için cep telefona acil ihtiyacım vardı.Ben cihazımın daha erken gelmesi için sürekli PTT'den gidip aradım.Parçanın yurt dışından geleceğini ve parça beklediklerini söylediler sürekli.
Aradan zaman geçti ve cihazım serviste 20'inci iş gününü doldurdu.21'inci gün ben Tüketici Haklarında nefesimi aldım.Gerekli belgeleri doldurdum.Tam 2.5 ay süren dava sonunda sonuçlandı.İşin garibi ben 3 aya yakındır sürekli telefonla aradığın sekreter bana ''Cihazınız parça bekliyor'' demişti,elime tüketici haklarının gönderdiği belge ulaşmadan 1 gün önce cihazın tamir edilmiş halini gönderdiler ve '' Telefonunuz tamir edildi.Cihazınızı alabilirsiniz'' diye arayıp söylediler.Allah'tan gidip almadım.Ertesi gün tüketici haklarının bana gönderdiği belge geldi.Ben dilekçemin sonunda paramı istiyorum ibaresi kullanmadığım için bana (sıfır) cihaz hakkı verdiler.Kabul etmek zorunda kaldım.Çünkü 2.5 ay daha beklemek istemedim.
Bana Tüketici Haklarının gönderdiği belgede 15 gün taraflara karara itiraz hakkı verildi.15 gün bekledim ve 15 gün de sonunda bitti.Ne arayan var ne soran var.15 karara itiraz süresinin bitmesinin üzerine 1 ay geçti.5 gün önce sabah cep telefonu aldığımız yer bizi arayarak dükkana gelmelerini söyledi.Kalktık gittik.Bizi yine oyalayan sözlerden sonra icraya gideceğimizi söyleyince Teleservice Müşteri Temsilcisini aradı.Bende konuştum yetkili ile.Bize gönderdikleri belgeyi imzalamamız sonucunda 3 gün içerisinde telefonumuzu göndereceklerini söylediler.Belgede o kadar küstahça şeyler yazıyordu ki o anki duygularımı anlatamam.Aklımda sadece ''Teleservice'den ... marka ürünü teslim aldım ve tüm haklarımdan vazgeçiyorum'' ibaresi kaldı.Telefondaki yetkiliye ben tazminat davası açacağım size dediğimde bana ''Sen aç ben buradan bir şekilde hallederim'' dedi.
Hemen icra müdürlüğüne gidip gerekli belgeleri doldurdum.Bana perşembe günü icra memurları ilgilenecek dediler.Bugün perşembe ve beni bilgilendirmediler sadece 1 kaç gün beklemem gerektiğini söylediler.Eğer şimdi icra memurları da halledemezse avukat tutup tazminat davası açacağım.Bilmiyorum acaba tazminat davası açma hakkım var mı ? Sonuçta 5 aydır telefonum verilmedi ve telefonum yok.Bu süreç içerisinde ki maduriyetim göz önüne alınırsa bana sadece telefon vermemesi lazım mahmekenin.
Ben düşünmeden araştırmadan telefon aldım başıma bunlar geldi.Yeni telefon alacak arkadaşlar bu konuyu 1 kez okuyup neyin ne olduğunu bilip öyle alışveriş etsinler diye uğraşıyorum.Firmadaki müşteri memnuniyetinin bir göstergesi;
Bugün tam olarak telefonumu TELESERVİCE'ye vereli 129 gün oldu.İcra Memurlarına tam 30 TL verdim ama 2 hafta mühlet istediler.Alacaklarını da zannetmiyorum ama tek güveneceğim orası kaldı.Yoksa mahkeme kapılarında 1 seneye yakın çürüyeceğim.
Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim..
Bilgilendirme amaçlı açılmış Facebook sayfası için
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız