telefonla konuşurken ses değiştiren pro??

Konu, 'Symbian^3 Yazılım Destek' kısmında tycoon_gs tarafından paylaşıldı. Okunma: 6330 | Cevaplanma: 14

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. telefonla konuşurken ses değiştiren pro??

    arkadaşlar telefon görüşmesi yaparken sesimi değiştirerek karşı tarafa ileten bi program var mı?
    N8 için.



    Yazan: tycoon_gs
  2. ben öyle bir program duymadım hiç

  3. program kullanmak yerine kendi sesini değiştirmeyi dene dostum daha kolay :)

  4. :) öyle yapıcam galiba

  5. bez kullan ve ya hoparlör yada kulaklık olsun etkilidir :) denenmiştir:):) ayrıca tüm symbian^3'lerde çalışır:):):)

  6. :) :)

  7. yok olsa ilk ben bilirdim :ehe

  8. sen kimsin ki yaa :D

  9. halktan biri :)

  10. tycoon arkadaşın dediğini ben anladım.Benim bi ara dolia marka çin malı telefonum vardı onda vardı ole bir program.Konuşurken sesini ister kadın,ister çocuk ister hüzünlü vs gibi seslere dönüştürebiliyordu.Çok kişiyi işletmiştik o programla çok güzel hoş bir proydu ama bende çok aramama rağmen nokia için bulamadım

  11. hahh işte o pro kardeşim. Malesef hiçbir yerde yok

  12. kardeş çok baktım ama inan bulamadım ama bulunca emin ol sana haber verecem çünkü şimdi aklıma düşürdün benim

  13. YAW işte buna gülünür :aha:

    ----------Eklendi @ 00:09:45 ---------- Yazıldı @ 00:08:07 ----------

    Abi burada espriler SÜPER olmuş yaaaa walla tutamıycam kendimi :zuhaha:

    ----------Eklendi @ 00:14:07 ---------- Yazıldı @ 00:09:45 ----------

    Symbian için olduğunu sanmıyorum ancak Java tabanlı bir pro olabilir, çin malı tele olduğuna göre ???

  14. hort :) çıktı mı böyle bi pro beyler?

  15. :) olsa da teller için kullandırmazlar :)

telefonla konuşurken ses değiştiren pro?? konusuna benzer içerikler

  1. Telefonda konuşurken ses değiştirme ( 20 Ocak 2010 | Symbian Destek )

    Ne yaptıkları gayet açık bini ararken pragramı aktifleştirirseniz her türlü sesi çıkarabilirsiniz kadın sesinden hayvan sesine kadar. S60 V5 için Best CallCheater S60 için Sounder
  2. Telle Konuşurken ses değiştiren program ? ( 22 Eylül 2010 | Symbian Destek )

    Kolay gelsin telefon ile konuşurken karşı tarafa kendı sesinden farklı cocuk sesleri gibi yane sesi incelten program warmı acaba ya ? Şaka amaçlı:bilmm
  3. telefonda konuşurken ses değiştirmek ( 27 Temmuz 2012 | Myphone )

    arkadaşlar çin malı telefonların hangi modellerinde konuşurken ses değiştirme özelliği var bunun hakkında bilgi verirseniz sevinirim.her çin malı telefonu için mi geçerli bu yoksa bazı modelleri var mı?
  4. Konuşurken Ses Değiştiren Program ( 10 Ağustos 2012 | Symbian S60v5 Yazılım Destek )

    Böyle bir program varmı beyler ? Varsa Link paylaşırmısınız ? C5-03 Telefon
  5. Uygulama telefonda konuşurken ses değiştirme ( 5 Temmuz 2013 | Android Uygulama ve Oyun Yardım )

    arkadaşlar ben telefon ile arama yaparken sesimi değiştirip konuşmak istiyorum. bu şekil açık yazdımki hep kayıt programı çıkıyor. diğer bütün telefon uygulamalarında var. android te maalesef hiiiç yok. hep abuk sabuk şeyler çıkıyor. :(
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
28 Ağustos 2015 Cuma - 17:44:28