Uygulama Telefonda Silinen Resimleri Geri Getirme

Konu, 'Android Oyun ve Uygulama İstekleriniz' kısmında OnurAslanhan tarafından paylaşıldı. Okunma: 1158 | Cevaplanma: 2

  1. Telefonda Silinen Resimleri Geri Getirme


    Herkeze iyi forumlar arkadaşlar başlıkda bahsettigim gibi telefonda silinen resimleri geri. Getirebilirmiyiz.program varmı ?



    Yazan: OnurAslanhan
  2. telefonda yokda kardeş bilgisayara takıp getirebilirmisin bilmiyorum bilgisayarda öyle bi proğram var yani

    ---
    Recuva diye bir proğram

  3. Teşekkürler hocam daha kolay yolu yokmu ?:cigara:

Telefonda Silinen Resimleri Geri Getirme konusuna benzer içerikler

  1. silinen msjları geri getirme...

    yav beyler su silinen msjlarımı nasıl geri getirebilirim bi program varsa lütfen verin tşk:(
  2. silinen dosyaları geri getirme.?

    Arkadaşlar benim N8im var.Telefonda arkadaşlarla kendi aramızda çektiğimiz çok komik videolarımız vardı.Videolar silindi o kadar emek boşa mı gitti yoksa videoları geri getirme şansım var mı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
  3. telefondaki silinen resimleri geri getirme

    arkadaşlar cep telefonumun telefon hafızasındaki (hafıza kartı değil) resimler silindi bunları nasıl geri getirebilirim telefonum samsung wave s8500 şimdiden teşekkürler
  4. telefon hafızasından silinen dosyayı geri getirme

    nokia 6210 navigatörüm var telefon hafızasından hafıza kartından değil 1 fotom silindi silinen dosyayı geri getirmem lazım nasıl yapabilirim ?
  5. Uygulama Silinen dosyayı geri getirme

    arkadaşlar samsung wonder telefonum var birkaç dosyayı sildim yanlıslıkla telefon rootsuz bir yol varmı geri getirebileceğim acil yardım lazım
Yüklüyor...
03 Temmuz 2015 Cuma - 5:43:58