Sınırsız, Bedava İnternet ! !

Konu, 'Avea Servisleri / 3G' kısmında zorzi00 tarafından paylaşıldı. Okunma: 34027 | Cevaplanma: 27

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. arkadaşlar telefonumuzun tarayıcısından adres yazma kısmına http://172.28.235.12yazıyoruz. ve oraya istediğimiz site adını yazıp GO' ya tıklıyoruz.. Para gitmiyor.:yuru


    emrah0020, hakan.c ve okeane3110c bunu beğendi.

  2. işe yaramıyor türkcell hattımda denedim



  3. Komedi ya:d:Turkcell hattında avea'nın bedava internetini Denemiş:kop:Alemsin:aha:


  4. teşekkürler


  5. teşekkürler....


  6. girmiyor kiiiiii bağlantı kullanılamıyor tekrar deneyin diyorrrr kardeşş:hmmm

    --------------- Ekleme ---------------

    biri cvp versin artık


  7. Vallaha ben denedim çalışıyor...

    Edit : Arkadaşlar bu bedava internet olayı sadece Avealılar için.Turkcell yada Vodafoneliler denemesin işe yaramıyor...
    Zorzi00 arkadaşım istersen sende konu ismini biraz daha açık bir şekilde yaz insanları boşuna umutlandırma...


  8. haha teşekkür ettim çalışıyoo valla xd


  9. arkadaşlar biraz daha acık anlatırmısınz nasıl yapıcas bunu internet adresini nereye yazıyoruz


  10. telefondan adres girdiğin yere bu url yi yazacaksın karşına bir site gelecek oradaki yere de gitmek istediğin site adresi yazıp Go diyosun.


  11. Bedava olduğunu nerden biliyorsunuz. kesinlikle emin misiniz


  12. bedava falan degil. ilk kontür yüklemenizde avea şakk diye cekiyor liralarınız. aman diyim uzak durun. başıma geldi. ne kadarlık girdiysem. her kontur yüklememde avea yedi bitirdi beni. 30 lira gitti. artık bu hattıma kontur yüklemeye korkuyom. onuda çeker diye:bann:


    Tuba.Erva bunu beğendi.
  13. bu avea nın bedava internet davasıyla ilgili en az 5 konu var.Doğru olması lazım büyük ihtimalle :D


  14. galiba kapandi site bugun

    --------------- Ekleme ---------------

    site kapandi galiba


  15. saol kardeş


  16. kapandi site bska bilen varmi


  17. avea olayı anlamış olmalı ki ....girilmiyor o ıp ye ..


    Tuba.Erva bunu beğendi.


  18. avea wap bağlantısındanmı gırıyoruz buna ?


Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. avea bedava internet yapma hilesi

    ,
  2. avea internet hilesi

    ,
  3. bedava sınırsız internet

    ,
  4. avea bedava internet hilesi,
  5. avea sınırsız internet hilesi,
  6. iphone bedava internet,
  7. avea bedava internet şifresi