Sıkıyorsa Cümle Kur :D

Konu, 'MaxiCep-Oyun ve Sohbet Cafe' kısmında Sidretül Münteha tarafından paylaşıldı. Okunma: 4999 | Cevaplanma: 57

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Sıkıyorsa Cümle Kur :D

    Karadenizli Temel , Papua Yeni Ginede bir dağa tırmanırken yorulmuş ve serinlemek için kola içerken boğulup ölmüş !!! :D:D:D

    bilgisayar-ampul-kalem-soba



    Yazan: AKATLI


  2. Benim Bilgisayara Ambul Taktım Calışmadı Ambulu Kalemle Cizdim Gene Olmdı Hepsini Sobaya Attım Yaktım :ehe


    Telefon,Şeytan,Kilot,Adam :ehe

  3. kilotsuz şeytan telefonsuz gelmiş adamın yanına. :ehe

  4. forum / en / uye / tatlı /...

  5. forumun en tatlı uyesi dafny :ehe

  6. ee sn de kelimeler ver :D

  7. o/güzel/ iyi/uye/

  8. o en iyi ve yüreği en guzel uye :)
    omlet/makarna/bilgisayar

  9. omletımı yedım doymadım makarna yaptım yedım ve bilgisayır başina geldim :eller:

    forum/güzel/keyıfli

  10. forumda en guzel uye bnm ama en keyifli sohbet de codeysin :D
    tamir/kalp/kırık

  11. kalbim kırık tamır eden bi kişi varsa kardeşim dafny dir:op:

  12. kelimeler ?
    Balina, Cennet , ateş

  13. pardon unutmuşum :D

    balina cennetin kıymetını bilmedi simdi ateşlerde çatı çatır yanıyor :D

    aşk/ yanlizlık/ aci

  14. aşk aslında yalnızlıgın ve acının birleşimidir.
    kitap/yatak/unutmak

  15. çok saçma ..........:nono:

  16. kitabımı yatağımın altında unutmuşum
    bebek/ gaz/ gıcık

  17. gıcık bebek gaz cıkardı :D
    yazı/şeker/gitmek

  18. yazımı yazdım şekermi yiyorum ve gidiyorum..

    kalıcı aşk sabır

Sıkıyorsa Cümle Kur :D konusuna benzer içerikler

  1. sıkıysa cümle kur oyunu ( 23 Ağustos 2008 | MaxiCep-Oyun ve Sohbet Cafe )

    slm arkadaşlar oyun aynen şöyle : üstteki anlamsız 4 tane kelime vercem :) alttaki arkadaş anlamlı anlamsız bi cümle kurcak :) tabi 4 kelimede cümlede geciçek !( kendinden 3 den fazla kelime koymak yok ) ! cümle kuran arkadaş alttaki...
  2. Çinden yurdum insanı :D ( 14 Şubat 2010 | Mizah - Eğlence - Fıkra )

    Yurdum İnsanın Kopyası Çinliyle Devam :durdurun Domuz Gribine Önlem :durdurun Beyin Sarsıntısı Kaç olm Kaç Çalmasınlar Kitleyelim Ham Yap Olm Günün Gifi Düğün Çitfi
  3. verilen 3 harfle cümle kur .. ( 26 Kasım 2010 | MaxiCep-Oyun ve Sohbet Cafe )

    konunu başlığından da anlışılacağı gibi bir üstteki üyenin vereceği 3 harfi yazacağınız her kelime başında verilen harflerden birini kullanarak cümle yazın :) huhh :) örnek : D D G Derya Denize Girdi :D evet sıradaki harfler S,M,G
  4. Üç harfle cümle kur... ( 8 Ağustos 2011 | MaxiCep-Oyun ve Sohbet Cafe )

    Ben üç harf yazıcam.Alttaki üye bu üç harfle cümle kuracak.Cümle kuran üye alttaki üyeye üç harf yazacak.Bu böyle devam edecek.Ben başlıyorum bir örnekle.P S D ----------Eklendi @ 22:41:06 ---------- Yazıldı @ 22:40:39 ---------- Pes Doğrusu...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
02 Eylül 2015 Çarşamba - 9:24:06